Hvordan er formen?

besnik

En del av april og mai2013
MAI 2013
Tilgangsansvarlig
VIP
Her er den ganske laber etter en uke med feber og forkjølelse og så fort jeg var feberfri,
begynte jentene og ene gutten:
Ellers har jeg et bekken som er lite samarbeidsvillig,så håper ungene kommer seg fort og at
det skjer et mirakel med bekkenet:
Hvordan er det med resten av maigjengen?

Labert her også gitt... Her er det bekkenet som begrenser VELDIG. Med halv fart på vanlige husting har jeg fortsatt så vondt på kveldene at jeg bare kan ligge strekk ut....

Helt greit om gutten finner veien ut tidlig i Mai.. Men jeg håper ikke for mye siden storesøster kom dag 8 på overtid..

Dette blir ett laaaang svangerskap, men skal prøve å kose meg så godt det er siden det er det siste planlagte ;)

Heldigvis har jeg noen som jeg kan henge litt med på ukedagene :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Her er formen ganske dårlig, føler jeg... Har mulighet til å ta mange vikartimer for tida, så har jobba 100% og vel så det siden nyttår. Passer kjempebra i forhold til at permisjonsoppsparinga blir bedre, men kjenner at kroppen ikke henger med i det hele tatt. Har sagt at jeg ikke kan ta ekstra vikartimer fra etter vinterferien, så ser veldig fram til det, sjøl om det er kjipt å "tape" masse penger... Bekken og rygg verker, og så har jeg ofte kynnere. De varer ikke lenge, men kommer bare jeg reiser meg opp / går / løfter ting. Etter jobb er det bare å ligge rolig som gjelder.

god bedring til dine, og så håper jeg bekkenene våre blir bedre. Jeg gleder meg noe helt ubeskrivelig til å kunne bevege meg som normalt (forhåpentligvis!) etter fødsel!

Formen er ikke på topp. Har ikke hatt noen plager frem til uke 22-23 mens nå er ryggen og ribbena helt på tur..værker og det eneste som hjelper er å ligge rett ut på sofaen.veldig dritt er det hvis det skal være sånn helt frem til fødsel så får se det litt ann fremover om det ikke blir en delvis sykemelding snart..

Labert her også gitt... Her er det bekkenet som begrenser VELDIG. Med halv fart på vanlige husting har jeg fortsatt så vondt på kveldene at jeg bare kan ligge strekk ut....

Helt greit om gutten finner veien ut tidlig i Mai.. Men jeg håper ikke for mye siden storesøster kom dag 8 på overtid..

Dette blir ett laaaang svangerskap, men skal prøve å kose meg så godt det er siden det er det siste planlagte ;)

Heldigvis har jeg noen som jeg kan henge litt med på ukedagene :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Husarbeid hva er det? Er mannen som må ta den verste støyten der no om dagen:-)
Jeg og håper på tidlig fødsel,og det har jo skjedd de 4 første gangene så regner med at det blir en liten
april baby her,men håper på å knipe igjen til mai:-)
Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Takk:-)
Ja jeg og gleder meg til det maje-mor:-)
Husk å ta det med ro,hjelper ikke med penger om ikke helsen holder....

Formen er egentlig ganske ok nå. Ingen stoooore plager. Blir stiv i bekkenenet om jeg tar den litt ut på trening eller går lange turer, men ellers går det veldig bra. Har litt halsbrann, er plaget med mye kynnere og sover litt dårlig om natten. Småplukk egentlig, men er klar for vår og mai ;)

joda, på meg er formen ganske ok - kroppen klarer nå å ta hensyn til bekkenet så det er ikke like ille som det har vært.
Men mann og sønn er syke med hoste og feber - håper det går fort over. Er rart å se mannen såpass blek og slapp som i dag altså!

Formen er egentlig ganske ok nå. Ingen stoooore plager. Blir stiv i bekkenenet om jeg tar den litt ut på trening eller går lange turer, men ellers går det veldig bra. Har litt halsbrann, er plaget med mye kynnere og sover litt dårlig om natten. Småplukk egentlig, men er klar for vår og mai ;)
Ta det med ro på trening viss kynnerene blir for volsom:-)

joda, på meg er formen ganske ok - kroppen klarer nå å ta hensyn til bekkenet så det er ikke like ille som det har vært.
Men mann og sønn er syke med hoste og feber - håper det går fort over. Er rart å se mannen såpass blek og slapp som i dag altså!
God bedring til mann og sønn:-)
Her ligger alle fire barna etter at eldste våknet med feber idag og....

Back
Topp