Hvordan er formen ?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest
Hvordan er formen deres for tiden ?
Mange/lite symptomer på graviditeten ?

Og hvor langt er dere på vei idag ?

7 uker i dag, lite syntomer, tisser mer, opp om natta å tisser, mere sulten, stooore pupper som er ømme, begynner å bli litt sliten, vært fryktelig slapp i helga her:) var godt å slappe av litt:) heldigvis ikke kvalm enda, krysser fingrene for at jeg slipper det:)

Dårlig form, kvalm hele tiden, lite energi, ømme pupper, tisser ofte, oppe hver natt for å tisse, litt murringer innimellom. Er 8+4 i dag i følge tidlig UL.

9+1 idag :) lite symtomer :) litt uggen på kvelden.. noe fysen.. fått mage.. men formen er fin :)

Formen er opp og ned. Mye kvalm, og veldig sliten for tiden. Det er kjedelig..
Ømme bryst, mye tissetrengt, og oppblåst. :p

Er hele 9 uker i dag. :)

Mye kvalm og trøtt, tisser mye, alt for vonde pupper, mye vondt i hodet, oppblåst mage, humørsvingninger, murringer, kviser... Føler jeg har det meste:P

Formen er fin den! Litt uvel dersom det går lang tid mellom måltidene. Litt mer trøtt en vanlig. Men alt i alt, veldig bra! Er 9+3.

Jeg er svimmel, sulten og trøtt :) Tisser kanskje litt oftere og blir litt raskere sliten. Lurer på når jeg blir kvalm, men det lar vente på seg gitt.

Utmattet... Aner ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom en uke til med jobb før det er helg igjen! Har ikke blitt skikkelig kvalm med oppkast, men blir uvel ganske ofte i løpet av en dag. Ellers tisser jeg mye om natta, har veldig ømme bryster, drømmer helt vanvittig.

Men jeg er stort sett veldig fornøyd med at jeg ennå slipper unna den verste kvalmen :)

8+4, mye kvalm og slapp/svimmel. Men jeg troooor det er på bedringens vei nå :)

7+4 i dag. Dårlig form den siste uka. Omtrent ikke fått i meg noen ting, kaster opp og har gått ned tre kg:) Så jada, de etterlengtede symptomene kom visst:) Men nå er det ikke så stas:)

6 uker:) fin form, litt trøtt og sliten for tia men ska ikke klage:) ellers ikke nå mye symptomer:)

er 7+6 idag.. er helt i koma om dagen og skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut å være på jobb om dagen... :-/ kan sovne stående.. ellers blir jeg kvalm hvis jeg stresser litt... så prøver å unngå det...

Kvalm å spyr hele tiden! Dritt form. Men men kommer noe godt ut av det i september.

Back
Topp