hvordan er formen?

besnik

En del av april og mai2013
MAI 2013
Tilgangsansvarlig
VIP
No har jeg passert 10 uker og eneste plagen jeg har er trøtthet.. Håper jeg får litt mer energi snart..Hvordan er det med dere andre mai damene?

Rundt 7 uker, og er trøtt og småkvalm:) Så kan ikke klage. Viktig å ha et godt svangerskap, ellers kan det føles laangt:)

Er i uke 10 på mandag, å formen er super! kun litt tretthet hær :)

Formen er ikke så bra her.. Kvalm og kaster opp.. Får heldigvis i meg mat utover dagen! Har ingen energi og sover hele tiden.. Jeg er glad jeg kjenner at noe skjer i kroppen! Er så redd for å miste igjen! Men håper kvalmen avtar snart så jeg kan komme meg tilbake på jobb :-)

Er i uke 9 (altså 8+3) og er blitt mer kvalm :(

8 veker i dag, og tar kvalmestillande medisin som Afipran. Tar kun en dose i løpet av et døgn. Dette er for å sleppe å spy heile tida. No spyr eg "berre" 3-4 gongar for dagen.
Ser fram til at kvalmen skal gi seg :-D

Nerme meg uke 7 å formen e elendig.. Kvalmen så å sei heile dagen, får ikje i meg møkje mat så får mange møter me magasyrå.. Var ute på shopping i 3 timar idag, holdt på å sovne på bilturen idag å sov 3 timer etter eg kom him... E ekstremt sleten å bjunner lett å grine.... Helst for eg syns så synn i meg sjøl:-p

Nerme meg uke 7 å formen e elendig.. Kvalmen så å sei heile dagen, får ikje i meg møkje mat så får mange møter me magasyrå.. Var ute på shopping i 3 timar idag, holdt på å sovne på bilturen idag å sov 3 timer etter eg kom him... E ekstremt sleten å bjunner lett å grine.... Helst for eg syns så synn i meg sjøl:-p

Er i super form! Merker jeg blir fortere sliten enn før, legger meg og står opp tidligere enn før.. Er sulten konstant!! ;)

Sommerfugle1 skrev:
Formen er ikke så bra her.. Kvalm og kaster opp.. Får heldigvis i meg mat utover dagen! Har ingen energi og sover hele tiden.. Jeg er glad jeg kjenner at noe skjer i kroppen! Er så redd for å miste igjen! Men håper kvalmen avtar snart så jeg kan komme meg tilbake på jobb :-)

Siterer Sommerfugle1 her... Har det helt likt. Jeg er på jobb, da, men veit ikke helt hvor lenge jeg orker det :(

8+1 og er småkvalm og trøtt.. Vonde pupper. Ellers er formen fin den :)

Kameen89 skrev:
Er i uke 10 på mandag, å formen er super! kun litt tretthet hær :)

Signerer denne. Akkuratt samme!

Litt ømme pupper, trøtt og vondt i bekkenet..

etter mine beregninger er jeg over i uke 9 i morgen, og formen er nesten på topp! mye trøtt eneste, sovner så fort jeg har muligheten!

Fin den, litt tett nese og blitt litt trøtt i det siste, men om jeg bare har vett til å komme meg i seng i rimelig tid, så går det greit:)

Småkvalm gjennom hele dagen (Gir seg litt på kvelden), trøtt, ømme pupper og dessverre bekkenplager. Håper kvalmen og trøttheten skal gi seg snart, med lillemann var jeg kvalm frem til 5 mnd - og det er lenge til!

Back
Topp