Hvordan er formen til oss Juli- damer?

julestjerne

Blir kjent med forumet
Nå nærmer det seg for oss også [:)] Begynner å bli litt utålmodig jeg. ( 4 uker å 4 dager til termin her) Formen er litt opp å ned. Har vondt i korsryggen, å i bekkenet. Er stiv å støl, å går som en gås [:D] Håper tiden går fort til den store dagen [:)]

Det går opp og ned med denne formen.
TRO meg.. Jeg begynner å bli utålmodig og rastløs for tiden!!
Vil ha ut denne ungen i uke 36 jeg..

Jeg venter å venter........5+5 igjen til termin......[&:][&:]
Kjenner godt at jeg er sliten nå.Bekkenet tar livet av meg men ellers så har jeg deg greit.Har bare sååååååååå lyst til å hilse på vesla mi!!!!!!!!!!!!![:D][:D]

Her er det akkurat 5 uker til termin..
Formen går opp og ned..Sliter med nattesøvnen, bekkenet og korsryggen..

Men han må nok holde seg inne litt til,for vi har ikke tid til at han skal komme ennå..Skal være forlover til helgen..Så da er det best å vente litt til [:D]

Formen er stort sett bra, men er veldig trøtt...
HAdde jo en litt hard dag i går med masse smerter og en del i natt.. men har vært ganske fin i dag..
Jeg vil si jeg er en ganske heldig gravid[:D]

Sliter veldig med bekkenløsning så jeg sover dårlig om natten, er derfor veldig trøtt nå om dagen.
Men bortsett fra det så er formen utrolig bra.

Har det egentlig veldig bra jeg, bortsett fra at jeg begynner å bli lei av å ikke orke noenting... Og så har jeg litt vondt i musa da... Men ellers helt perfekt! Men vil jo gjerne få ut denne ungen da. [:)]

Joda formen er på topp den[:)]
Har ingen plager så langt enda, hadde litt bekken vondt i starten men alt forsvant!!
Jo eneste det med do gåing, det er jeg dritt lei av........

Er utolmodig igrunn og har lyst å se lille gutten min, men har lyst han skal snu seg først med hode ned.
Det er bare 7 uker igjen til termin...........jippi........[:D]

forma e litt opp å ned :) slite me bekkene + at ej he fått svangerskaps diabetes (noke so e ganske travelt )..
ej he 7 veke igjen til termin ( men ha kje gjort noke om den kom litt før )...

men alt verte verdt d til slutt :)

formen min er helt topp [:D]
koser meg med magen og kroppen om dagen [:D] (eneste er at jeg blir veldig stappa i magen på kvelden...)
Merker egentlig ikke så mye til at jeg er gravid, bare noen kraftige spark om dagen [:)]

Jeg har 6+6 dager igjen til termin, to uker igjen på jobb før oppussing av barnerommet starter [:D] - gleder meg [:D]

Stortrives som gravid, men må få si at jeg virkelig gleder meg til å få gutten i armene mine [:D][:D][:D][:D]

Back
Topp