• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Hvordan er formen til mai-mammaene?

stumpami

Andre møte med forumet
Hei jenter!
Lurer bare litt om hvordan formen deres er om dagen?........[8|] Jeg er nå i uke 30 og siden forrige uke har jeg vært helt "kake". Jobbet 80% inntil da, men måtte på dagen bli fullt sykemeldt fordi jeg var så sliten, så sliten.[:(][&o][:o] Nå har jeg bare vært hjemme noen dager, men blir ikke mindre sliten likevel. Bare det å gå i butikken er nok til at jeg må legge meg på sofaen etterpå![&o] Det kan da ikke være normalt???!!! (Har vært og sjekket både meg og babyen hos legen - og alt var i skjønneste orden...)
Flere som har det slik?

er sliten ja, sliter med og sove om natten, blodtrykksfall, pluss at innimellom blir venen som fører blodet tilbake til hjertet klemt, sånn at jeg blir super varm og kvalm....(legen kalte det en tilstand , husker ikke hva )

Hei, er nå 28 uker på vei. begynner å merke det godt nu, spesielt i korsryggen og kramper i leggene om natta.Skal faktisk til legen i dag, tryna på isen i går,landa på hofta. Tror kanskje jeg blir sykemeldt, fatter ikke hvorfor jeg blir så sliten av å være gravid?Ønsker jo å jobbe helt til jeg skal ut i permisjon,men akkurat nu tror jeg ikke det går,er blitt plaget med masse kynnere hver dag på jobben også. Mye klaging her,men formen er ikke helt på topp.

Det positive er jo at dersom babyen blir født nu er det over 90% mulighet for at den overlever.Helt fantastisk.Selv om jeg foretrekker at den ligger der til i mai.[:D]

Ha en flott dag.[:)]

Formen er så som så må jeg si.... Har vært veldig sliten og ble for noen uker siden sykemeldt 40% - og det hjalp meg mye. Men problemet er at legen sykemelder meg "bare" 2 uker om gangen, føler jeg må trygle om videre sykemelding. Jeg fungerer helt supert slik jeg går nå, men hvorfor har jeg slik problemer med å rettferdiggjøre at jeg ønsker å forbli 40% sykemeldt frem til jeg går ut i permisjon 28 april? Vet det er lenge til, men jeg tviler på at jeg kommer til å kunne gå 100% jobb fra nå av.... Formen blir ikke akkurat bedre jo lenger jeg er på vei heller.

Er det meningen vi skal hente oss inn igjen i løpet av 2 ukers tid for så å gå helt på felgen med å jobbe 100% stilling når vi vet at det ikke kommer til å funke? Vet ikke helt jeg... er det bare jeg som syter eller?

Jeg har det ganske bra egentlig[:)] Blir mye fortere sliten enn før, og blir litt fort svimmel av lavt blodtrykk. Føler meg så kjempe stor og tung, enda jeg egentlig ikke er så gigantisk. (har ikke lagt på meg noe enda, heldigvis) Men jeg prøver å slappe av så ofte jeg kan. Har også mye halsbrann, så melk og link er definitivt to ting jeg ikke kunne klart meg uten! Ellers så koser jeg meg masse med lille sprelloppa vår, og gleder meg til h*n kommer[:)]

Back
Topp