Er det mange som har redusert arbeidstiden med sykemelding? Det går helt fint å jobbe 100%, men utover i uka blir jeg mer og mer sliten, får masse kynnere og til tider vondt i magen på nettene. Føler at 90%av energien min bruker jeg på jobben, og at jeg ikke har noen krefter igjen når jeg drar hjem. Juleshopping og babyshopping har det nesten ikke blitt noe av. Begynner å bli stresset for noe av babytingene nå. Trening kan jeg også bare glemme. Tenkte å gå til legen over nyttår å høre om jeg kanskje burde ta fri hver onsdag f.eks. så jeg kan hvile ut litt å gjøre de tingene jeg ikke rekker å gjøre ellers i uka, men det føles så feil når det i grunn går helt greit å jobbe. Det er på slutten av dagen eller når jeg drar fra jobben jeg kjenner at det er tungt og at magen begynner å spenne seg. Tørr nesten ikke å tenke på hvordan det hadde vært hvis dette hadde vært nr 2. Nå har vi tross alt bare oss selv og hunden å tenke på
Det er greit å være sliten, men det er når spenningene i magen begynner at jeg ikke tørr å presse meg til å gjøre noe. Hvordan går det med dere andre? Jobber dere 100%? Får dere gjort alt dere skal i tillegg?