Hvordan er formen om dagen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Formen er bra. Ingen spesielle plager akkurat nå. Tungt men. Sliten ja, men det er man jo også etter bebis har kommet :) så prøver å nyte den siste tiden også :)

Formen er egentlig bra, men tungt med lange dager på jobb. Så nå skal jeg få meg en legetime så jeg kan få en 20% sykemelding hverfall. Satser på det hjelper :)

Formen er utrolig nok like fin denne gang som med storebror. Sover hele natta non-stop, jobber fullt og trener omtrent som vanlig. Fortsatt ingen vondter i kroppen. Har akkurat gjort unna siste jobbreise før helga da, orker ikke ta sjansen på å måtte føde på feil kant av landet :-)

Nå gjenstår 38 dager til termin, og de dagene behøver jeg på å avslutte ting på jobb og på å gjøre klart alt til den lille kommer. Har alt av klær og utstyr stående på loftet etter storebror, så det må nå finnes frem, vaskes og legges klart ila kommende uker :-)

Jeg er så lei, har ikke ord :p for å toppe et skralt bekken, halsbrann fra helvete, dårlig/fraværende søvn, dårlig matlyst, at jeg peser som en hval, at jeg har blitt svak og at jeg generelt er redusert, har jeg klart å bli skikkelig forkjøla :@

Sent from my iPhone using BV Forum

Skulle gjerne hatt energi og et bekken som virket.. :P

Egentlig I grei form, men har enorme mengder vann i kroppen, så det å skulle gjøre mer enn å sitte eller stå er et slit, for ikke å snakke om å snu seg i senga... Veldig klar for fødsel!!

Formen er så som så. Bekkenet krangler, har masse kynnere og halsbrann, og jeg sover dårlig, men koser meg med magen selv om. Under 4 uker til termin, og jeg synes egentlig det er litt trist siden det mest sannsynlig er sistemann

Sover og sover, men blir ikke uthvilt :/ orker ikke gjøre noe hjemme, og begynner å få hetta fordi det går fort til februar :o

Skulle mye heller født 10 unger enn å gå gravid :eek:

Fatter ikke hva folk mener når dem sier dem skal nyte siste tida.. Hehe.

Dette er faktisk 6 gangen jeg er gravid, en levende gutt, en engel,og tre spontanaborter. Håper virkelig dette skal gå bra og vi kan si oss ferdig med svangerskap..

Back
Topp