Hvordan er formen om dagen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Ja... Influensa i tilegg nå så her er det bare sofaen som gjelder. Gleder meg til å tippe uke 37 så jeg kan gjøre alt mulig for p sette i gang noe :p

Ja, nå begynner det å slite på reservene kjenner jeg. Vondt i hele kroppen, og tyngre med de fleste gjøremål..
Gleder meg til å bli ferdig!

Jeg er egentlig i bra form, jeg :) Litt sliten innimellom selvfølgelig, kjenner jo at alt er tyngre, men føler meg ganske bra sånn i bunn og grunn :)

Ingen kommentar. .. :/

Sliten nok til at 6 uker noen ganger virker uendelig lenge.

Men til gjengjeld så stikker panikken i meg når jeg husker at minsta kom 17 dager før, da virker det plutselig for kort.

Har jeg sovet og hatt en god natt så virker det meste overkommelig, har jeg ikke sovet så virker det meste håpløst og vanskelig.

Sliten ja! Men håper fortsatt at han kommer til termin, så SÅ galt er det ikke enda. :p

Veldig sliten.. Vært kvalm og kastet opp i det siste.. Orker ikke mer, godt å tenke på at man er snart ferdig...

37+3, våkennetter og diverse modningstegn tar all energien fra meg. Hvorfor var det ingen som sa at å være høygravid var SÅÅ slitsomt? :p

36+1, sliten, ønsker meg søvn!!!! Gleder meg veeeeldig til å få ut lille trollet ❤❤

De neste 16 dagene kan ikke gå FORT NOK!

Jeg er lei, åh så lei!
Kroppen streiker og jeg er innesperret i min egen kropp. Jeg kan ikke gjord noe, bare det å reise på besøk og drikke kaffe/te og så hjem igjen gjør at kroppen sier så jækla ifra at man vil krype ut av sitt eget skinn..

Blitt veldig sliten den siste uken, kroppen som sier ifra at jeg må ta det mer med ro :happy::p

Hmm... Nå føler jeg at jeg blir veldig positiv i denne mengden her.., Formen her er egentlig helt upåklagelig! :D Sover hele natten. Kommer meg opp og styrer rundt med div gjøremål på dagen. Får lagt inn en treningsøkt eller gåtur med hunden. ;) Så jeg synes egentlig ikke det er så ille å være høygravid jeg! :)

Hmm... Nå føler jeg at jeg blir veldig positiv i denne mengden her.., Formen her er egentlig helt upåklagelig! :D Sover hele natten. Kommer meg opp og styrer rundt med div gjøremål på dagen. Får lagt inn en treningsøkt eller gåtur med hunden. ;) Så jeg synes egentlig ikke det er så ille å være høygravid jeg! :)

Sånn var jeg med første ;)

Back
Topp