Hvordan er formen om dagen?

oktober85

Forelsket i forumet
Noen som er kvalme og trøtte om dagen? Har vært kvalm siste dagene, og i sted kasta jeg opp.. Håper det er tegn på fødsel;)

trøtt, dårlig, vondt, ja er ikke i fin form 

Trøtt dagen lang selv! Godt jeg går ut i permisjon på fredag, da skal jeg lade opp til fødselen :)

Trøtt og kvalm jeg også! Generelt sliten og uvel.. Og hodepine, dårlig i magen og blytunge føtter. Godt vi får en fantastisk premie for dette!:D

Trøtt, sliten, tungpustet, vondt....emoticon

Sier bare "hear hear".. Er også mye trett, litt vondt i bekkenet, tungpustet osv osv.. Jg har heldigvis bare 5 dager til UL-termin og håper det skjer noe før helgen!! Kroppen er full av murringer og tak som ikke tar seg skikkelig opp.. Litt frustrerende onsdag morgen..

kjenner det stort sett bare i ryggen her.... - konstant

Det er ikke bare meg skjønner jeg..har de siste ukene vært rimelig sliten pga masse vann i kroppen, spesielt bena. Klarer nesten ikke gå, og som om det ikke er nok skal jeg plutselig bli dårlig igjen. Godt jeg skal til legen etterpå. Vil at nurket skal komme av seg selv, men nå begynner jeg å bli desperat.

Jeg er så trøøøtt.Og vil sove hele tiden!! he he.
også sover jeg så dårlig,pga hovne bein,føtter,og fingrer.og må tisse hele natten.så håper han kommer nå snart,er sliten av det her :(

Trøtt, mye vann så verker i fingrene, vondt i bekken, hodepine som kommer og går, halsbrann.

Formen min er egentlig fin den :) I går oljet jeg terrassen i 4 timer, så jeg kjenner at jeg er litt stiv og støl i hoftene i dag.. 

Har vært hos jordmor nå nettopp og alle målingene var fine, og jordmor var generelt veldig fornøyd med tilstanden min :) 

Skal til osteopat om et par timer og fikse litt på isjasnervene som ligger i klem da, så da satser jeg på at hoftene kommer "på plass" igjen også.. 

Misunner dere som er fine i formen, eller dere som har termin rett rundt hjørnet. Er over 2 uker igjen her, men håper noe skjer før den tid;)

Formen kan jeg ikke klage på, den er fin. Selvsagt er det litt tungt med den store magen som er i veien for det meste, men ellers har jeg ikke noe særlig plager denne gangen. Litt bekkenvondt, men det er så lite at det går bra så lenge jeg ikke går så langt. Når det er sagt, så gleder jeg meg jo veldig til å møte lillebror så jeg er jo litt utålmodig ;) Men han kan vente til etter mandag for da skal sambo og jeg se "Hair" på teater ;)

Og nå er det sooool i Trheim så snart skal jeg ta med meg solbriller, bok og et glass brus og sette meg på verandaen og nyyyyte alenetid og total avslapping før lillebror kommer! :)

PS: Det er ikke meningen å gni det inn til dere andre som sliter med det ene og det andre, altså. Jeg VET hvordan det er å ha halsbrann, kroppen full av vann så det gjør vondt å stå oppreist og store bekkenplager - jeg hadde det siste svangerskap og det var fryktelig tungt. Så jeg føler VIRKELIG med dere alle og håper lille i magen kommer i rett tid hos dere.

Vi overlever nok;) kommer jo fin premie:):)

Jeg er og veldig trøtt og sliten! 4 uker igjen til termin her - og med min flaks, sikkert 6 :P ..men som flere av dere sier, vi får jo verdens fineste premie! :D

Trøtt, dårlig i magen, halsbrann, vondt i bekkenet, i dag hodepine... heldigvis ikke vondt i ryggen, det hadde toppet alt, he he... Jeg har 3 arbeidsdager til permisjon starter neste torsdag... er 50% sykemeldt, så har korte dager og trenger ikke jobbe hver dag. Gleder meg til permisjon!

Trøtt,løs i magen(går på do ihvertfall 4-5 ganger for å bommelibomme:),begynt å få litt små rier men som aldri bygger eg opp til å bli ordntli sterke, I natt var jeg våken fra kl.3:(
Håpe det tar seg opp iløpet av dagen/kvelden.
Har styra litt i dag da i håp om at det skal skje nokke:)

Var bare inne og snik-leste litt her... Lykke til alle sammen dere er jo rett rundt hjørnet nå:)

oktober85 skrev:
Vi overlever nok;) kommer jo fin premie:):)

Ja, heldigvis er det verdens beste premie som kommer!!! :)

Back
Topp