Hvordan er formen om dagen jenter?

Jeg har det også helt forferdelig!! Jeg har ikke hatt en ordentlig avføring siden sist mandag, altså nesten to uker, så jeg er så forstoppa at dere kan ikke tenke dere det engang, værst om natta, da sitter jeg på do så si hele tida!! Kjempe smerter!! Så tror jeg at jeg hatt omgangsyken, eller håper litt det siden jeg kasta opp sånn ca 15 ganger på en natt. Men ellers også så er jeg veldig kvalm, går å brekker meg hele tida. Sulten er jeg også men har IKKE lyst på mat. Off, nå klager jeg fælt, sorry!! Men jeg føler jeg har det skikkelig dritt fortida!!

Her er formen ganske fin egentlig, bitte litt kvalm innimellom men går som regel over etter litt mat i kroppen. Siden jeg er 7+4 idag er det vel gode sjanser for å slippe også:) ellers så er magen litt rar da. Oppblåst konstant, å merker bare sånn plutselig at jeg må på do. Enten det bommelom eller bimmelim:p hehe.. Men må gudsjolov ikke stå opp om nettene å tisse, ENNÅ!!..

Vært i fin form siste uka, helt til i dag:( Måtte drå hjem fra jobb, kvalm å dårlig i magen.
Vært småkvalm helt fra begynnelsen av dette svangerskapet, men det begynte for fullt rundt uke 5 og har vart til nå, sett bort fra denne uken da jeg også har hatt overskudd:)

Trøtt og sovner på sofaen, legger meg tidlig, føler meg ikke noe tess.

Ellers håper jeg det går over snart:) sist var jeg kvalm å spydde fra uke 9-16,17!
Så begynte veldig tidlig denne gangen, bare krysse fingrene for at det gir seg snart da:)

Ømme pupper, litt kviser osv har jeg, men går liksom ikke utover det daglige lell;)

Opp å tisse om natta noen ganger allerede her og konstant sulten, fysen på noe;)

Ha en ellers fin dag:)

Merker ikke så veldig mye til det enda, heldigvis i grunn.

Puppene er innimellom ømme, fordøyelsessystemet er på tur og jeg er veldig øm i magen nede  ved skambenet. Men de plager meg ikke så mye.

Håper på en reprise av svangerskap en, det var uten plager, jeg jobbet til jeg fødte og alt var fryd å gammen.
Andre svangerskap var plaget av kvalme, bekkenløsning og lengre sykemelding.

Enig!! 
Jeg er 4+4 og kjenner ikke så mye enda (ihvertfall ikek sånn at det er plagsomt)

Men... (tilleggs-)SPØRSMÅL til dere som er litt flere uker på vei (eller har vært gravide før:

Når begynte formen deres å gå fra grei nok til baaad?? =P
Opplever de fleste å bli dårlige??

MizzMing skrev:
Her er formen tipp topp enda. Jeg er da bare 4 uker enda, litt kvalm innimellom, men det er igrunn bare litt godt å kjenne noen symptomer;) 

Back
Topp