Hvordan er formen om dagen jenter?

nr.2:)

Forelsket i forumet
Her er den på bånn og  har vært den siste uka. Er heelt tom for energi og kvalm.Blæh! Orker liksom bare å ligge på sofaen,men kan jo ikke det når man har en liten en som krever sitt.

Her er den og på bånn, har jo allerede klaga min nød.. totlt energilaus,kvalme og spying. Heldigvis litt bedre no på kvelden, kvalm, men slepp i allefall å kaste opp.. Hugse plutselig koffor eg grua meg til neste graviditet... Det e jo litt felt å klage, men er ganske heise når det står på...

Her er formen tipp topp enda. Jeg er da bare 4 uker enda, litt kvalm innimellom, men det er igrunn bare litt godt å kjenne noen symptomer;) 

Jeg er absolutt ikke helt nede i kjelleren, men ikke på topp heller:) Så jeg ligger nok en plass midt mellom:) Kvalm, lite energi osv. Men har det heldigvis ikke slik heele vegen:)

Jeg er en del kvalm, men det svinger mye. Noen dager ligger jeg på sofaen og er helt knekt, andre dager føler jeg meg helt kurant:) Jeg synes det er godt å kjenne symptomer, men klart -det kan bli for mye når man står på jobb/lager middag osv;)

Jeg har det helt tipp topp. Er ikke så trøtt som jeg var i forrige uke.
svært lite ømme pupper (men er vondt å ligge på magen).
merker jeg er sulten HELE tiden....

Formen er helt elendig. Kvalm konstant og klarer ikke stor annet enn å ligge på sofaen. Håper det snur snart! :-)

har det vel egentlig litt for bra! Kunne hatt ett par små symptomer syns jeg... Har masse energi og får gjort kjempe mye hjemme om dagene!!  I dag har jeg skurt komfyr, i går var det dusjen! Alle disse tingene som er så tiltak til vanlig, bare mååå gjøre det nå! heheheh  Skal vel ikke klage da nei!

kvalm, kaster opp, sliten og ømme pupper! gler meg til å komme over uke 12, satser på at livet blir litt lettere da;)

Ventejente85 skrev:
har det vel egentlig litt for bra! Kunne hatt ett par små symptomer syns jeg... Har masse energi og får gjort kjempe mye hjemme om dagene!!  I dag har jeg skurt komfyr, i går var det dusjen! Alle disse tingene som er så tiltak til vanlig, bare mååå gjøre det nå! heheheh  Skal vel ikke klage da nei!

Oi! Du vil ikke ta turen hit og shine over huset her også da?

nr.2:) skrev:

Ventejente85 skrev:

Oi! Du vil ikke ta turen hit og shine over huset her også da?

Joda, fortsetter det sånn starter jeg vaskebyrå!! hehehe  Det må sies at jeg ikke er noe husmor til vanlig! Haaaater sånne ting.. så at jeg kaster meg over det med liv og lyst nå er jo ett under!! 

Tja, som andre sier; ikke helt i bånn, men ikke helt på topp heller. Glad jeg bare jobber 60% for tiden...

I dag har jeg vært veldig uvel, så bra jeg hadde fri. Sov et par timer på sofaen i dag da jeg egentlig skulle ha vaska huset.. Får håpe morgendagen er bedre siden jeg må på jobb og ha et par foreldresamtaler... 

formen er dårlig. Var bra fram til tirsdag og etter da har jeg vært konstant
kvalm. Spiser og drikker lite, men får ikke i meg noe. Presser i meg noe da.
Krysser fingrene for at deg gir seg fort, men tviler på det. Går vel heller
veien til at spyinga starter snart.
Men må vel bare være glad for at symptomene er der og at jeg er gravid :)

Her er det også på bånn!! Konstant kvalm hele dagen, kaster opp alt jeg spiser, trøøøøøtt... Jeg powernaper minst en time etter jobb og legger meg seinest kl ti.. Ømme pupper, og ekstremt mye luft i magen.. Er 4+1 i dag så symptomene har kommet vell tidlig syns jeg:s

kjenner ingenting jeg :) Annet en at jeg blir veldig fort sliten i ryggen men tror ikke det skyller graviditeten... 

Blir kvalm når jeg spiser og får vondt i bekken og lår om jeg går for mye:S Og jeg er bare 6-7 uker på vei! Hadde absolutt ingen slike problemer i det hele tatt under forrige svangerskap. Nå er det bare 11 mnd siden jeg var gravid sist, så kan jo hende kroppen tåler litt mindre nå. Men håper det er forbigående:)

Formen er egentlig helt fin... Kanskje jeg er litt mer trøtt enn vanlig bare... Det jeg merker det mest på er at jeg er konstant sulten. Skikkelig sånn ikke spist på flere dager sulten.

Jeg var kvalm et par dager, men nå er jeg helt fin. Maaaaasse kviser :(
Og ømme pupper. Ikke noen andre tegn/plager, egentlig.
Eller jo, jeg takler ingen lukter! 

Er veldig trøtt, superømme pupper, men heldigvis ikke kvalm, men har utviklet super luktesans... Den funker som bare det jo...

Her er formen veeeeeldig dårlig om morgenen. Kommer en time for sent på jobb hver dag fordi jeg ikke klarer å holde samme tempo som før. Tenkte få meg en gradert sykemelding, sånn at jeg kan komme en time for sent med god samvittighet. :)
Ellers blir formen bedre utover dagen, så lenge jeg spiser litt og ofte..
Nå har jeg jinxet ganske mye ved å si symptomer jeg er glad for at jeg ikke har, så skal ikke ikke si noe mer om ting jeg er glad for å slippe.. :)

Back
Topp