Hvordan er formen om dagen damer?

Lillemirakel

Glad i forumet
Her er allmenntilstanden generelt dårlig, i kveld har jeg en dundrene hodepine og kvalmen har bestemt seg for å bosette seg.. :(

* Termin 310813*
*sladrer med sønnfødt20.12/11*

Høres ikke noe godt ut! Håper du er bedre i morgen.

Her er det litt opp og ned, men finner ikke festformen, akkurat;-) begynner å bli vondt og tungt!

Her er det største problemet halsbrann! Har det hele dagen er ikke noe som hjelper mer enn i 10 minutter.
Men ellers er faktisk bekkenet bedre nå enn hva det har vært :) Prøver å tenke positive tanker slik tiden ikke vil gå for tregt. :P Vet ikke helt om det fungerer :P

Våknet opp i morges og fant ut at jeg faktisk ikke har kastet opp i natt :) herlig!

Termin 30.08.2013

Her er allmenntilstanden generelt dårlig, i kveld har jeg en dundrene hodepine og kvalmen har bestemt seg for å bosette seg.. :(

* Termin 310813*
*sladrer med sønnfødt20.12/11*
Er hodepinen og kvalmen borte? Du vet sikkert det, men om det er pannehodepine, så må du ringe JM eller føden, for sikkerhets skyld. Det kan være symptomer på svangerskapsforgiftning.
Her kommer mitt syteinnlegg:
Formen min er sikkelig lei. Jeg har mer plager enn jeg kan ramse opp nesten. Kvalme, bekkenløsning, hodevondt (min sitter på sidene), halsbrann fra h.., sure oppstøt, kaster opp, sover lite og dårlig, så mye vann i kroppen at nå passer kun sandaler uten noe på hælen eller over rista og mye annet. Allikevel er psyken noe bedre, tror det er fordi det nærmer seg fort, det er sol, og lillemann er tilbake i bhg. Alt det gjør hverdagen lettere! :) Tenker at det er kroppens måte å bli klar til fødsel på sikkert, men jammen er det noen ganger man lurer på hvorfor det skal være så mye rart! Håper dere andre generelt har en bedre form. Ser det varierer veldig her inne.
Gleder meg veldig til vesla kommer, det er jo fort hvor lett dette blir glemt da (og takk og lov for det!) :)

Venter ei lita snuppe 5. august :)

Samme her ;( kvalme og svimmelhet, uvi nr 5 bekkenløsning som dreper...ufff det som holder meg gående er at dette er så verdt det til slutt !!!!! Rart med det men med lille snupp så hadde jeg et svangerskap uten problemer men nå en helt annen historie ;(

Lillebror melder ankomst 19.08.13

Veldig varierende. Bekkenet legger jeg snart ut på billigsalg, og det er veldig dårlig plass i magen til mat, noe som medfører halsbrann-aktig ubehag øverst i magen. Men nå er det heldigvis snart permisjon, og fødselen nærmer seg for hver dag, selv om jeg ikke aner når det blir! :) det skal bli godt å bli ferdig denne gangen.

Jeg e så trøtt igjen, energien min er forsvunnet litt.. og sliter med pluttselig kvalm og ekkel i magen!
Føler som jeg e i første mnd i svangerskapet..

Formen er upåklagelig :=) koser meg nesten nå :P

Jeg har det rett og slett fantastisk:) selvfølgelig kjenner jeg tyngden av magen, eneste fartsinnstilling er sirup og jeg puster og peser. Men jeg nyter denne tiden og er sikkert en av få her inne som håper at jeg går til termin og kanskje noen dager over, så lenge det fortsetter slik da:p Får gjort masse i huset, trener lett på treningssenter og i helgene er jeg faktisk med på fester.

Venter nr 1, en gutt, 12 august:)

Hmmm bortsett fra bekkenvondt, og kvalme hvis jeg overdriver aktivitet en dag, så er det ganske ok, men begynner å bli lei.. Savner å ha masse energi, røre meg normalt++ ferietid nå, så gubben tar seg mye av snella :) mor puster og peser for ingenting ;P

Sliten, trøtt. null energi, blir skikkelig tungpusta av å gå å hente posten bare :)

Back
Topp