Her er allmenntilstanden generelt dårlig, i kveld har jeg en dundrene hodepine og kvalmen har bestemt seg for å bosette seg..
* Termin 310813*
*sladrer med sønnfødt20.12/11*
Er hodepinen og kvalmen borte? Du vet sikkert det, men om det er pannehodepine, så må du ringe JM eller føden, for sikkerhets skyld. Det kan være symptomer på svangerskapsforgiftning.
Her kommer mitt syteinnlegg:
Formen min er sikkelig lei. Jeg har mer plager enn jeg kan ramse opp nesten. Kvalme, bekkenløsning, hodevondt (min sitter på sidene), halsbrann fra h.., sure oppstøt, kaster opp, sover lite og dårlig, så mye vann i kroppen at nå passer kun sandaler uten noe på hælen eller over rista og mye annet. Allikevel er psyken noe bedre, tror det er fordi det nærmer seg fort, det er sol, og lillemann er tilbake i bhg. Alt det gjør hverdagen lettere!
Tenker at det er kroppens måte å bli klar til fødsel på sikkert, men jammen er det noen ganger man lurer på hvorfor det skal være så mye rart! Håper dere andre generelt har en bedre form. Ser det varierer veldig her inne.
Gleder meg veldig til vesla kommer, det er jo fort hvor lett dette blir glemt da (og takk og lov for det!)
Venter ei lita snuppe 5. august