Hvordan er formen nå?

:wacky:
Sikker på at du ikke er litt i gang? Nedpress var vist rier her nå og har 1 cm åpning.

jeg har hatt nedpress siden uke 31... knivblad oppi høna... kan godt være jeg har en halv cm altså, men det skjer jo ingenting videre... på kveldene sitter jeg og kjenner at kynnerne blir vondere og vondere, men det blir aldri rier:(
Skikkelig følsom og lei meg i dag... skjønner ikke hvorfor jeg mååå gå så lenge:bag: ungene mine blir jo 4kg(minst), så hvorfor kan de ikke komme litt før:hilarious:

men du ga meg jo litt håp nå!! Når har du termin?​
 
:wacky:

jeg har hatt nedpress siden uke 31... knivblad oppi høna... kan godt være jeg har en halv cm altså, men det skjer jo ingenting videre... på kveldene sitter jeg og kjenner at kynnerne blir vondere og vondere, men det blir aldri rier:(
Skikkelig følsom og lei meg i dag... skjønner ikke hvorfor jeg mååå gå så lenge:bag: ungene mine blir jo 4kg(minst), så hvorfor kan de ikke komme litt før:hilarious:

men du ga meg jo litt håp nå!! Når har du termin?​
Samme her, slimpropp som gikk tidlig og alt. Nå var det rier gitt. Har fulgt deg litt her inne og at vi har det på samme måte. 37 uker her.
 
Selv om søvnen er bånn i bøtta har formen blitt kjempebra nå 39+2. Føler meg nesten ikke gravid lenger..... Håper det er et tegn.
 
Samme her, slimpropp som gikk tidlig og alt. Nå var det rier gitt. Har fulgt deg litt her inne og at vi har det på samme måte. 37 uker her.

slimproppen gikk i uke 28 hos meg, eller, deler av den sikkert;)
Jeg vil også ha rier!! Jeg vil holde babyen min, og få kroppen min tilbake:blackalien::blackalien:
 
Er liksom fortsatt trøtt slik som eg har vore fra dag 1... bekkenet er mykje bedre :) største greia er liggestilling med tanke på lite plass til å pusta, og at det klemmer opp på ribbeina. så eg kan ikkje klaga ;)
 
Back
Topp