Hvordan er formen nå?

Happymom

Forelsket i forumet
Julikulene 2020
Jeg er så dårlig for tiden, noen andre? Jeg har hatt migrene-anfall-lignende 3 dager på rad nå, null søvn, halsbrannen holder jeg snart ikke ut... føler magesyra renner ut bare jeg lener meg litt bakover...
vonde kynnere som aldri blir til rier, bekkenløsning og nedpress som kjennes ut som sverdkamp i hønemor...

blir dritsur når jeg ser andre høygravide som fremdeles går på trening eller en joggetur:banghead::hilarious:

39+4, still no baby!!
 
Jeg er så dårlig for tiden, noen andre? Jeg har hatt migrene-anfall-lignende 3 dager på rad nå, null søvn, halsbrannen holder jeg snart ikke ut... føler magesyra renner ut bare jeg lener meg litt bakover...
vonde kynnere som aldri blir til rier, bekkenløsning og nedpress som kjennes ut som sverdkamp i hønemor...

blir dritsur når jeg ser andre høygravide som fremdeles går på trening eller en joggetur:banghead::hilarious:

39+4, still no baby!!

Kunne skrevet dette selv. Bare skriver under på alt. Til og med antall dager stemmer :hungover: Var også på legevakta søndag med migrene.
 
Kunne skrevet dette selv. Bare skriver under på alt. Til og med antall dager stemmer :hungover: Var også på legevakta søndag med migrene.

har du hatt migrene før? Jeg har hatt det to ganger pga jeg sliter med ryggen. Men nå når jeg går gravid, blir jeg plutselig mer skeptisk for at det kan være noe alvorlig. Ingenting hjelper. Har du funnet noe? Tar paracet i håpet, men det hjelper ikke...
 
36+0 i dag, har det fint hvis jeg tar det rolig. Sliter litt fra før pga prolaps i nakken da som gir smerte under høyre skulderblad men ikke noe jeg ikke kan håndtere. Hatt litt stikkinger og ubehag, kynnere har jeg en god del av med og uten smerter. Klarer nok fint å gå gravid noen uker til, er en uke over korteste graviditet og tre fra lengste ;) spennende om nr4 velger å la vente på seg
 
har du hatt migrene før? Jeg har hatt det to ganger pga jeg sliter med ryggen. Men nå når jeg går gravid, blir jeg plutselig mer skeptisk for at det kan være noe alvorlig. Ingenting hjelper. Har du funnet noe? Tar paracet i håpet, men det hjelper ikke...

Jeg har hatt anfall utenom gravididet også. Men klarer som regel å stoppe dem med Ibux. Det kan jeg jo ikke ta nå, og Paracet, Panodil, Tramadol etc hjelper ikke. Fått Paralgin Forte på legevakta to ganger nå. Det har heldigvis fungert :)
 
Jeg er så dårlig for tiden, noen andre? Jeg har hatt migrene-anfall-lignende 3 dager på rad nå, null søvn, halsbrannen holder jeg snart ikke ut... føler magesyra renner ut bare jeg lener meg litt bakover...
vonde kynnere som aldri blir til rier, bekkenløsning og nedpress som kjennes ut som sverdkamp i hønemor...

blir dritsur når jeg ser andre høygravide som fremdeles går på trening eller en joggetur:banghead::hilarious:

39+4, still no baby!!

Alt unntatt migrene på plass her også :(
Misunner deg ikke den!
 
Jeg er så heldig å slippe migrene når jeg går gravid. Har jevnlige anfall når jeg ikke er gravid, men i løpet av fem graviditeter tror jeg bare jeg har hatt ett anfall.

Ellers er jeg dausliten. Sover ikke om natta, pga halsbrann, doflyging og at jeg ikke klarer å finne gode stillinger. Har slitt med smerter i lever/galleveier siden februar, som de ikke finner ut av, og dette forverres også om natta. Kroppen er full av vann og det er i grunn bare kjett om dagen....
Klarer ikke å leke på gulvet med toåringen lenger heller....:(
 
Last edited:
40+1 ingen baby her heller... Sliter med ryggen sdå orke ikke noe særlig..sover litt dårlig.. Opp å tisse hele tiden på nettene
 
Jeg er så heldig å slippe migrene når jeg går gravid. Har jevnlige anfall når jeg ikke er gravid, men i løpet av fem graviditeter tror jeg bare jeg har hatt ett anfall.

Ellers er jeg dausliten. Sover ikke om natta, pga halsbrann, doflyging og at jeg ikke klarer å finne gode stillinger. Har slitt med smerter i lever/galleveier siden februar, som de ikke finner ut av, og dette forverres også om natta. Kroppen er full av vann og søt er i grunn bare kjett om dagen....
Klarer ikke å leke på gulvet med toåringen lenger heller....:(


Jeg fortjener medalje hvis jeg klarer å trykke ut denne klumpen på så lite søvn jeg har hatt den siste mnd... mannen har kjøpt inn ren cola og masse sjokolade og seigmenn til fødselen for å klare meg, men jeg får så syyykt halsbrann av sukker, spesielt sjokolade:hungover::hungover:

i tillegg føler jeg at det ikke er plass til babyen lenger. Jeg er for kort, han er for stor...
 
Jeg fortjener medalje hvis jeg klarer å trykke ut denne klumpen på så lite søvn jeg har hatt den siste mnd... mannen har kjøpt inn ren cola og masse sjokolade og seigmenn til fødselen for å klare meg, men jeg får så syyykt halsbrann av sukker, spesielt sjokolade:hungover::hungover:

i tillegg føler jeg at det ikke er plass til babyen lenger. Jeg er for kort, han er for stor...
Ja jeg fatter ikke hvordan jeg skal klare å komme meg gjennom en fødsel nå.... trøtt så jeg er kronisk småkvalm....:dead: Men det er vel der disse urkreftene våre trår til da...
 
Det er altså sååå mye rart med kroppen nå altså:hilarious:

Heldigvis er hormonene snille med meg, så jeg tar alt med et smil og latteren sitter VELDIG løs. Føler de siste dagene har det eksplodert med vann i kroppen. Fikk nesten ikke på meg joggeskoene idag og fingrene verker hele dagen. De sovner av hele tiden om natta. Har mye strekkesmerter i lysken, sover dårlig på natta og er mye sliten. Kvalmen er også tilbake.

Teller spent ned til termin....
 
Sover også veldig lite og føler at den søvnen jeg får er av dårlig kvalitet! Gleder meg til å føde selv om det er vondt
 
Sover veldig dårlig og er generelt mye trøtt nå. Mannen og 3 åringen drar til svigers i morgen og det blir innmari deilig med noen dager fri :angelic:
Ellers har akupunktur hjulpet veldig på bekkenløsninga, noe som er fantastisk! Men har mye nedpress og kynnere, så blir begrenset med fysisk aktivitet :hilarious:
 
Det er altså sååå mye rart med kroppen nå altså:hilarious:

Heldigvis er hormonene snille med meg, så jeg tar alt med et smil og latteren sitter VELDIG løs. Føler de siste dagene har det eksplodert med vann i kroppen. Fikk nesten ikke på meg joggeskoene idag og fingrene verker hele dagen. De sovner av hele tiden om natta. Har mye strekkesmerter i lysken, sover dårlig på natta og er mye sliten. Kvalmen er også tilbake.

Teller spent ned til termin....


Jeg har også masse vann i fingrene! Mer i fingrene enn i føttene... får mannen til å klemme på de hele tiden:arghh:
 
Har følt meg i grei for inntil i går. Nå føler det ut som at lufta har gått ut av balongen. Er konstant trøtt, magen kjennes ut som den skal sprekke og konstant sure oppstøt. Vondt å reise seg og bevege seg. Kynnerne kommer med en gang ved bevegelse. Er 38 +5 i dag. Håper det går over men har min tvil:)Kan gjerne komme i morgen for min del.
 
Ante ikke at vannet kunne være så frustrerende og vondt:bag: heldigvis er vi på sluttspurten nå, så skal vel overleve de siste dagene også:)

sluttspurten ja... har en følelse av at kroppen min tror at et svangerskap er 59 uker:grumpy::grumpy: 39+5... get oooout... våkner like skuffa hver morgen og det ikke har skjedd noe...
 
sluttspurten ja... har en følelse av at kroppen min tror at et svangerskap er 59 uker:grumpy::grumpy: 39+5... get oooout... våkner like skuffa hver morgen og det ikke har skjedd noe...
Ja sluttspurten blir litt for lang for min del også! Babyen skal baaare komme for min del:hilarious: er vel bare å holde ut og finne ting for å få tida til å gå:)
 
sluttspurten ja... har en følelse av at kroppen min tror at et svangerskap er 59 uker:grumpy::grumpy: 39+5... get oooout... våkner like skuffa hver morgen og det ikke har skjedd noe...

Sikker på at du ikke er litt i gang? Nedpress var vist rier her nå og har 1 cm åpning.
 
Back
Topp