Hvordan er formen nå?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristin

Guest
Hvordan er formen deres nå?
Dere er jo kommet litt uti, og forhåpentligvis er den verste kvalmen borte. Men hvordan er det? Noen plager?

Fikk tidlig problemer med bekkenet, og morgenkvalme/oppkast hver dag fra uke 6. Holdt vel på til uke 20 og har det innimellom nå ogsø, men har heldigvis kun vært morgener som regel. Ellers nå så er det endel stramninger og sånt i mageregionen, som sikkert kan forventes å holde på fremover :p bekkenet er fortsatt på bærtur, men har det helt ok generelt

Same same but different.. heldigvis minimalt med kvalme, men den kommer snikende etter tunge dager. Energien er lik null, så må alltid sove 3-4 timer etter og ha levert lille i bhg. Bekkenet krangler om jeg står for lenge. Eller kynnerne.

Eine dagen føler eg meg kjempe bra og andre dagen heilt elendig. Sliter med konstant halsbrann, bekkenløsning og lavt blodtrykk, men er mykje bedre enn med dei andre graviditetene:)

Formen er egentlig hvert bra de siste to mnd. Men merker at bekkenløsningen spiser meg litt opp, tungt å puste , så blir fort sliten . Ellers er formen ganske bra. Ikke grønn i trynet lenger hehe

Back
Topp