Hvordan er formen nå ?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest
Hvordan er formen nå ?
Har dere født, eller venter dere enda ?

5. Dag på overtid, sur, grinete og deprimert.. Formen er kjempebra, skulle ønske den IKKE var det noen gangeR..

Fortsatt 17 dager til termin og formen er ikke noe bra.... Skikkelige bekkensmerter, sliten, andpusten, konstante kynnere og maserier..... Ja i dag har jeg ikke noe fin dag i hvert fall :confused:

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Har ikke termin før slutten av mnd! Formen er bra, bortsett fra at jeg har utrolig vondt i leggen ;/ auuu

Formen er kjempebra, jeg sover endelig igjen :) fødte en herlig gutt for 16 dager siden, og er enda 2 dager til termin egentlig :)

3 dag på overtid og ble bare deppa etter overtidskontrollen i dag.. Alt stod bra til, selv om frøken var urolig og vanskelig og måle :P Kun 1 cm åpning og fikk da ny overtidskontroll til onsdag..

16 dager igjen til termin. Formen har vært flott frem til for 2 dager siden. Har nå fått svangerskapskløe, og vært hos legen i dag og fått medisiner, for jeg har nesten ikke sovet på to døgn og er på vei til å bli gal av denne kløen!!!

Jeg har ikke termin før slutten men formen er slett ikke bra.. Mensensmerter nederst i magen og kynnere, vondt bekken, kvalm.. :(

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Har ikke termin før slutten av mnd! Formen er bra, bortsett fra at jeg har utrolig vondt i leggen ;/ auuu

Følg med på leggen din..... blir det verre, så ta kontakt med legevakt med tanke på blodpropp. Ikke for å skremme, men bare ha det i bakhode :-)

Følg med på leggen din..... blir det verre, så ta kontakt med legevakt med tanke på blodpropp. Ikke for å skremme, men bare ha det i bakhode :-)

Ja, tenkte på det! Usj, men det ga seg utover dagen, men jeg kan få sånn vondt innimellom :/ skal høre med de på sykehuset til uka når jeg skal ditt!
Det hjelper å ha beinet høyt oppe når det er på det verste.

3 dag på overtid og ble bare deppa etter overtidskontrollen i dag.. Alt stod bra til, selv om frøken var urolig og vanskelig og måle :p Kun 1 cm åpning og fikk da ny overtidskontroll til onsdag..
E overtidskontroll på fødestedet el bare hos legen??

Jeg var på fødestedet. Hadde siste kontroll hos lege/jm dagen før termin, og da ringte lege fødestedet for time bestilling

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ok. Har ikkje term før 18.. ska t jordmor 12 og lege 19. Vest æ ikkje hadde fådd da va det vel snakk om overtidskontroll... :-) håpe baby kommer sæ ut før den tid :-)

Termin i morgen og formen er elendig, håper på fødsel snart! :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp