M
Moderator Kristine
Guest
Hvordan er formen nå ?
Har dere født, eller venter dere enda ?
Har dere født, eller venter dere enda ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke termin før slutten av mnd! Formen er bra, bortsett fra at jeg har utrolig vondt i leggen ;/ auuu
Følg med på leggen din..... blir det verre, så ta kontakt med legevakt med tanke på blodpropp. Ikke for å skremme, men bare ha det i bakhode
E overtidskontroll på fødestedet el bare hos legen??3 dag på overtid og ble bare deppa etter overtidskontrollen i dag.. Alt stod bra til, selv om frøken var urolig og vanskelig og måle Kun 1 cm åpning og fikk da ny overtidskontroll til onsdag..
Jeg var på fødestedet. Hadde siste kontroll hos lege/jm dagen før termin, og da ringte lege fødestedet for time bestillingE overtidskontroll på fødestedet el bare hos legen??
Jeg var på fødestedet. Hadde siste kontroll hos lege/jm dagen før termin, og da ringte lege fødestedet for time bestilling
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Ok. Har ikkje term før 18.. ska t jordmor 12 og lege 19. Vest æ ikkje hadde fådd da va det vel snakk om overtidskontroll... håpe baby kommer sæ ut før den tid