Hvordan er formen nå? :)

Eldorado

Forumet er livet
Hvordan er formen deres nå da? :)

Jeg er LITT mindre kvalm, men jeg blir bare trøttere og trøttere.. i tillegg har jeg fått tannverk. Yay..

Når er det vanelig at energien kommer tilbake? Mister all lyst til å røre på meg jeg.. føler jeg bare eser ut i sofaen for tiden.. :(

Har fått forkjølesen fra helvete med evig tett og rennene nese, vondt i hodet og hosting. Men (BANK I BORDET) kvalmen har begynt å trappe litt ned nå. Hååååpet virkelig det skal være sånn nå fremover. Energien er enda nokså tappet, men kjenner dagene blir lettere når jeg slipper å pine meg gjennom de første fem timene på jobb i skamkvalm tilstand for å så ha en times pause og bli kvalmere og kvalmere frem mot middag,

formen min var bedre, hadde noen dager uten så veldig kvalme. Men så ble jeg verre igjen, nå er jeg mer kvalm enn jeg var i begynnelsen :( Håper jeg snart blir bedre, merker jeg er utslitt hver dag. Jobber jo 100% nå og vet ikke om jeg orker det stort lenger. Får jo ikke gjort så mye husarbeid så det bare hoper seg opp. Gleder meg veldig til å bli bedre å ikke føle meg totalt mislykket. Jeg har jo lavt jernlager (8) og blodprosenten min synker, itillegg har jeg lavt blodtrykk. SLITEN :(

formen blir ikke bedre, men føler bare den blir verre... gleder meg til jeg er i uke 12 om noen dager, for det sies at d blir bedre etter uke 12..
HÅPER!!!!!!

Samma her! Hjem fra jobb, lage middag, rydde opp etter middag, legge snuppa  - og så rett på sofaen. Har ikke sjans å få gjort noe annet. Det er frustrerende. Men bare ei uke til ferie nå, og satser på at formen er mye bedre når jeg er tilbake etter fire uker med fri. Jippi :)

Kvalm jeg også... trodde jeg skulle sleppe det, men i går ble jeg kjempedårlig og endte med at jeg spydde og var helt ødelagt i hele går..  :(
er bedre i dag, men enda vært mye kvalm.. håper det bare er disse 2 dagene, men er vel liten sannsynelighet for det ;)
er 8+4 i dag :)

Formen er bedre enn den var. Hadde et par uker hvor jeg var så kvalm at jeg måtte røre meg sakte for å ikke springe på do. TRAVELT! Men det er heldigvis over :) Er bare utrolig sliten etter jobb, ellers lite å klage over :))

SF100808 skrev:
formen blir ikke bedre, men føler bare den blir verre... gleder meg til jeg er i uke 12 om noen dager, for det sies at d blir bedre etter uke 12..
HÅPER!!!!!!

Ikke ha forhåpninger, da kan du ende opp veldig skuffet. Det ble jeg. Sluttet å spy i uke 16 (tror jeg) ved hjelp av akupunktur, men var fortsatt dårlig iallefall en måned etter det. Var ikke ordentlig i form før de siste to månedene...

Jeg er KVALM!!! Og blir fort sliten.. Hjelper ikke med lavt blodtrykk og blir fort svimmel.. Må ta det litt roligere på jobb enn vanlig merker jeg :)

Sofagris her ;) Kvalmen er faktisk nesten borte, men jeg er sinnsykt trøtt om dagen. Og skal vi noe som helst på kvelden så blir jeg så sinnsykt sliten. Før la jeg meg rundt midnatt, nå legger jeg meg mellom halv to og ti. Klarer ikke å holde øya åpne lenger!

Setter så stor pris på en mann som hjelper til hjemme. Vasket 2 bad og støvesugde hele huset denne uka, og har ordnet med middag til jeg kommer hjem fra jobb. Deilig å bli tatt godt vare på kjenner jeg, selv om han er veldig flink til å hjelpe til eller også asså. Gull verdt!! 

Kvalm og svimmel ...  Lavt blodtrykk, så vet jo hva svimmelheten kommer av.
Kaster ikke opp, men er småuggen hele dagen :(
Ikke lett å skifte bleie på en på 11 månder skal jeg si dere :/ Brekker meg, og må ta "pustepauser"!
Skal bli deilig å få mannen hjem fra sjøen neste uke!

Og i helgen er det st.hans feiring i kveld, barneselskap for 10 jenter på 6 år i morgen og familieselskap på søndag - jeg blir helt matt av å tenke på det ...
Takk gud for at jeg har ferie!

Back
Topp