Hvordan er formen nå

*GullNr.2PåVei*

Betatt av forumet
Bare lurer på hvordan formen deres er. Min begynner å bli bedre. Men er sulten hele tiden, og da blir jeg rar og uvell i kroppen. Har aldri spist så mye som nå før. Men tror jeg har fått bedre forbrenning, for jeg har gått ned 1kg. Og jeg spiser hver time. Ikke så mye om gangen, for da blir jeg også kvalm, hehe.

Sist jeg var gravid var jeg -5kg i denne uka og fikk ikke i meg mat. Rart at svangerskap kan være så forskjellige. For nå må jeg spise,spise,spise!!!!! [8D]

Flere som spiser hele tiden[:D]??

Sulten hele tiden jeg og, men er ingenting som frister.. går en del i frukt da - det syns jeg er godt[:)]

Gikk opp 3 kg, men nå har jeg gått ned en igjen tror jeg.. rart[8|]

Det er ingenting som frister hos meg heller. Når jeg har spist en type pålegg f.eks, så klarer jeg ikke den typen noe mer. Blir liksom oppbrukt etter engang[:'(]. Jeg elsker melon da. Men blir liksom ikke mett av bare frukt, så tvinger i meg en brødskive innimellom da for å blir kvitt suget. Og drikker veldig mye vann.

Men det er jo greit at vi går ned i vekt når vi spiser ofte og lite da[:)] 

Er også sulten hele tiden, må spise ofte eller så blir jeg dårlig...

Har gått opp 2,5 kg...[:-]

ingenting frister lengre, er fremdeles veldig kvaml. og gruer meg til bussturen til jobben. blir så fort bilsyk

Er blitt i mye bedre form. Eneste plagen jeg har nå er at jeg blir så utrolig fort sliten. Føler meg som en 90-åring[8D] 

Her er den helt jævelig:S fått prolaps eller begynnende bekkenløstning :S blæææ og jeg har for høyt blodtrykk, så må kansje gå på tabletter resten av svk..

formen ja, den er annerledes. Synes det er litt tøft fordi det er så annerledes en mitt forrige. Eneste positive er at kvalmen er så og si vekk. Men jeg har svakhet i ledd, så nå har anklene på begge bein slått seg vrang, og jeg blir uggen og uvel så fort jeg gjør noe. Er sulten ofte, men må jeg lage selv, ender det opp med at jeg må tvinge i meg maten. Så har jeg jo bekkenløsning da. Men jeg prøøøøver å nyte av hele mitt hjerte likevel

Stort sett vært bra hele tiden den, merker ingenting egentlig jeg. Kjenner ikke så mye etter heller for jeg tror nok jeg hadde merket mer jo mer jeg kjenner etter.

I full jobb, aktiv treåring hjemme og masse trening[:)][:)]

Småspist, sliten og svimmel er vel det som går igjen her i gården... Men har hjulpet veldig å gå 50% sykemeldt, føler jeg lever litt igjen[:)]

Formen min er vel egentlig ganske pyton[:'(] Jeg er kvalm hele døgnet og jeg skal jobbe frem til slutten av august før jeg skal ha ferie så er lite fornøyd. I tillegg er jeg utrolig sliten og begynner å få bekkenløsning så her går det unna[:)] Godt at det er siste gang jeg skal gå gravid[:)] Har mest lyst til å komme meg hjem på sofaen, men må nok bare bite tennene sammen og holde ut på jobb de nærmeste ukene[:'(]

ORIGINAL: nadja1986

Her er den helt jævelig:S fått prolaps eller begynnende bekkenløstning :S blæææ og jeg har for høyt blodtrykk, så må kansje gå på tabletter resten av svk..

kanskje du skulle fått litt mer hvile?
noen gravide som har høyt BT de trenger bare hvile..

Matlysten er egentlig den samme som før, det har den vært hele tiden =)
Har gått opp 5 kg til nå..og det er visst normalt ifølge tabellen ;)

Ellers er formen hormonell, lunta er veldig kort...uff [:(]
Og bekkenløsning samt milde migreneanfall...

Men magen vokser og jeg føler meg gravid, ikke lubben, hehe..så har h*n begynt å sparke veldig inni der, så det får meg til å smile veeeldig, og gleder meg som en liten unge til den kommer =)

Har vel gått opp maks 1 kg, men jeg spiser ikke mye... Når jeg jobber får jeg i meg litt mat og vann. Men når jeg ikke jobber får jeg kanskje i meg litt middag, men ikke noe vann. Da går det i O'boy, bare litt i melken. Synes det er godt med grønnsaker da[:D]

Brekker meg for alt, og av og til kaster jeg opp maten[:(]

Sliten og trøtt siden det tar på og ikke få i seg nok væske eller mat. Og har en aktiv gutt på 16 mnd[;)] Men har en så flott samboer som gjør mye[:D]

Formen er som dere andre her...
Jeg er fullt sykemeldt, prøver meg på aktiv sykemelding fra neste uke slik at jeg kan komme på jobb
når jeg føler jeg orker. Jobben kan ikke tilrettelegge arbeid for meg så da får det bli slik...
jeg blir kvlam og sliten bare av å henge opp tøy, så HVILE er alfa omega hos meg.
Hatt 1 uke ferie nå hvor formen har vært OK, men så har jeg ikke gjort stort annet enn å sitte i en stol ute
i frisk luft å lese bok....-så sier seg selv.HVILE!
Men nå er jeg 12+2 så skulle tru at kvalmen legger seg på hell snart!?!?!
Krysser fingre for oss alle.... =)

ORIGINAL: bellybutton

Jeg er fullt sykemeldt, prøver meg på aktiv sykemelding fra neste uke slik at jeg kan komme på jobb
når jeg føler jeg orker. Jobben kan ikke tilrettelegge arbeid for meg så da får det bli slik...
jeg blir kvlam og sliten bare av å henge opp tøy, så HVILE er alfa omega hos meg.
Hatt 1 uke ferie nå hvor formen har vært OK, men så har jeg ikke gjort stort annet enn å sitte i en stol ute

i know how you feel

ORIGINAL: turteldue

ORIGINAL: bellybutton

i know how you feel

Melder meg på denne...

Bank i bordet men har ikke følt meg så bra siden før jeg ble gravid som denne uken!! [:)] Men nå er jeg blitt 16 uker så! [:D] Kvalmen er så og si borte, jippppiiiii!! [:D] Så endelig har jeg hatt litt overskudd til å gå på tur (litt lenger enn rundt huset [;)]) igjne og det er deilig! [:)] Har faktisk ikke lagt på meg ennå, tror jeg veier det samme som på kontroll i uke 7.

Jeg er trøtt, HELE tiden[8D]. Og ofte sulten, men i det siste har jeg begynt å bli litt kvalm samtidig. Men det er sånn som kommer og går. Og magen min klarer ikke helt å bestemme seg for om den skal være dårlig eller ikke (jepp, tenker på nr 2). Kjennes ut som jeg skal bli skikkelig dårlig, men den vil lissom ikke[:D]. Kanskje man skal innta noen svisker=P.

Men en ting som er rart, som søsteren min har kommentert flere ganger. At jeg har blitt mye "slemmere" etter at jeg ble gravid. Jeg slenger ut kommentarer uten å tenke over det[:D]. Uff[&:]

ORIGINAL: Leyah

Er i god form sånn generelt. Mitt problem er de overstimulerte eggstokkene som har begynt å plage meg igjen nå som livmora vokser mer og mer [&o]

Plage deg, hvordan?

Back
Topp