Hvordan er formen nå jenter?

Værinne74

Glad i forumet
Jeg sliter en del med trettheten enda men ellers er jeg i fin form.

BRA vil eg påstå...er trøtt eg og men det er vel pga lite jern og tidvis soving med lisja som styrer!

Ikke fullt så trøtt som for noen uker siden...
Av og til småkvalm på morgenen enda,men skal ikke klage.Har kun kastet opp 5 ganger tilsammen.
Så nå tror jeg dette skal bli bare bedre og bedre fremover.

Vi har ikke noen smårollinger som holder oss våkne om natta, enn så lenge[;)] Det blir noe det[:D]

Jernalgeret ditt, teba.. tror du det vil komme opp til normalt nivå snart? Jeg håper det! Kan ikke være helt greit å ha lite jern hele tiden.

nei det tar LAAAAAAAAAAAAAAAAAANG tid å opparbeide det!!
du ser sverre brukte over to år,og enda var det ikkje respektabelt!!
eg må vel til å ete meir jern igjen,får så veldig treig mage av det!

Scorpio; det er litt bedre med trettehten her også, men den varierer noe fra dag til dag. I går holdt jeg senga i 3-4 timer etter at jeg kom hjem fra jobb.. Pisst.. hadde tenkte å vakse soverom og badet da.. Men, skal ikke klage!!! Vi har som nevnt ingen småtroll som holder oss våkne om natta[;)]

teba; huff.. tar det såå lang tid. To år med Sverre... såå lenge.. Ikke bra!!!!! Ja, så får en treg mage av det.... Det skal ikke være enkelt!

nei men går an å leve med!![:D]

Jeg er MER kvalm enn før jeg [:'(] - men tror nok det kommer av at vi er på ferie i utlandet med andre lukter, mye røyk osv. For meg som aldri har røykt er det først nå når jeg er i utlandet at jeg forstår hvor heldig jeg er som har røykeloven å "gjemme meg bak" hjemme.
Ellers har jeg hatt et par dager med velkjente bekkenløsninssmerter -sitter i lysken og stråler nedover lårene. I dag har jeg faktisk vært bra, så jeg håper å slippe unna en stund til. Var veldig plaget med de to forrige, så jeg kjenner symptomene og får helt hetta bare ved tanken på at det skal starte allerede nå.
Kjenner litt bevegelse nå, har kjent det i to ukers tid. Er sikker på hva jeg kjenner, var tidlig bevegelse med de forrige også [;)].
12 uker er nådd i morgen - klar for 2. trimester [:)]

Formen er bedre enn tidligere. Kvalmen er på retur, men jeg er fortsatt rimelig trøtt. Sover middag hver dag og stuper i seng tidlig på kveld.

Teba: Jeg har også lavt jernlager og må spise jern. Får hard mage av de fleste såkalt milde jerntablettene, men duroferon (som visstnok er sterkere) får jeg løs mage av. I følge legen burde jernlageret mitt begynne å stige etter 14 dager på duroferon. Den som lever får se[;)]. Håper jo på å få mer energi[:D]

åt folsyre og jern ilag,men følte ikkje at det hjalp da..men så lenge babyen får sdet den tren skal eg alltids overleve da!
men nå har eg ikkje målt meg på ei stund så eg skal gjere det nå når eg byrjer på ferie!!
ja kjenner godt til duro..mannen min gikk på de og-fikk same som deg han og, ikkje hard mage av dei andre tabl da..men han har blodanemi da!

Back
Topp