Hvordan er formen nå jenter?

september82

Glad i forumet
Er formen stigende eller? Nå nærmer vi oss 2 trimester her inne,spennende!
Syns i grunnen tida har gått fort jeg,mye fortere enn jeg trodde den skulle gå.
Mai forumet begynner også å bli innflyttet, himmel,jeg syns vi var de ferskeste for ikke så lenge siden .

Ja. En tredjedel unnagjort :O formen er fortsatt ganske laber her. Veldig kvalm, mye migrene, og hvis jeg blir sliten, begynner jeg å blø! Nå di siste dagene har bekkenet begynnt å melde sin fragang og :S hva feiler det kroppen min? Den burde jo si at; gravid? Det har vi gjort før! Null problem ". Istede sier den ; gravid igjen? Nei det gidder jeg ikke å være med på! Du får klare deg selv.

Uff da! forbaska da...

Jeg blir fortsatt litt kvalm hvis jeg spiser for masse på en gang,eller blir sliten.
Ellers så er nesa mi pottetett og det føles som om jeg har bomull i hodet.
Skal på 12 ukers kontroll i morra,håper det går bra... :D
Så trasig å begynne å blø når du blir sliten,aldri noe gøy å se blod når en er gravid.

Tror kansje formen begynner å komme seg, eller så er det jeg som er blitt flink å slappe av.. Men får en ultimat test, de neste to dagene skal huset shines før besøk på torsdag..

Utrolig kjedelig å begynne å blø når en er sliten, tror jeg hadde gått med konstant angst jeg.. Hater blod under svangerskap.

Helt sprøtt at tida går så fort!!
Nå har jeg noen uker igjen til uke 12 enda, men formen ser heller ut til å bli verre enn bedre.. Kaster opp hver eneste dag, spørsmålet er bare om det blir med å spy hele morgenen, eller om det fortsetter ut dagen.. Begynner som regel kl 04 på natta, så søvnen er dårlig.. Tar kvalmestillende en sjelden gang og det hjelper litt, men tør ikke ta så mye..
Er ikke like trøtt lenger da, så det er jo noe! ;)

Formen er ikke på topp, men skal ikke klage :) Er jo mye kvalm, men det har gitt seg litt de siste dagen egentlig, så lenge jeg er flink å spise regelmessig og tar livet med ro så går det greit :)
Er fortsatt stup trøtt, men det gir seg vel om et par uker det også :)
Ellers så er jeg nå inne i 2.trimester og føler tiden har gått enormt fort!

Her har akkurat kvalmen begynnt å komme... Dag tre i strekk med mild kvalme.. Håper det ikke blir værre..

Hei:-) Formen er faktisk på bedringens vei her. Tidligere har jeg vært mer eller mindre kvalm hele tiden, mens nå kan jeg ha både en og to dager uten å være kvalm og uggen. Men til gjengjeld er kvalmen verre enn noensinne når den først kommer. Jeg er idag 10+2 og teller ned til magiske 12!

Formen er fortsatt så som så. Kvalm, utrolig trøtt og i tillegg blitt skikkelig forkjøla! Men krysser fingrene for at det blir bedre. Noen andre som opplever å bli mistrodd av sjefen? Min sjef tror visst at jeg bare later som om at jeg er så dårlig, og heller burde vært på jobb..... Utrolig frustrerende....

lucky mama skrev:
Formen er ikke på topp, men skal ikke klage :) Er jo mye kvalm, men det har gitt seg litt de siste dagen egentlig, så lenge jeg er flink å spise regelmessig og tar livet med ro så går det greit :)
Er fortsatt stup trøtt, men det gir seg vel om et par uker det også :)
Ellers så er jeg nå inne i 2.trimester og føler tiden har gått enormt fort!

Jeg vel her jeg også...begynner å bli såvidt bedre, men er super trøtt. Driver og vandrer inn i mitt andre trimester nå... :)

12 uker om et par dager her, og trodde den dårlige formen var over. I et par uker har jeg bare vært litt ekstra sliten osv.. men nå har altså kvalmen og hodepinen kommet tilbake for fullt, og herregud hvor trøtt jeg er!

Har nettopp satt meg ved pc-en etter å ha kastet opp frokosten.. Blæh! Men det kunne ha vært værre. Er ti og en halv uke på vei, og gleder meg til svangerskapskontroll i morgen, kommer meg på jobb hver dag (selv om jeg ikke gjør en veldig god jobb), og har en supersnill mann som tar vare på meg. Jeg håper bare kvalmen gir seg snart, sånn at jeg kan nyte alt sammen! :)

Formen er kort fortalt... for jævlig!!
Enda...
Også teller jeg bare 9 uker i morra!!
Spyyyy

Trodde formen endelig var på bedringens vei da jeg ikke har kastet opp på ca 1 uke og har klart å få ned både mat og drikke. Den gang ei, ligger halvdød på sofaen, er ekstremt kvalm og har kastet opp. Flott i grunn! Er 11+1 i dag å håpet at det nå gikk rette veien. Krysser fingrene for at morgendagen blir bedre!

Her var det varierende form..håper alle føler seg bedre snart ,gleder meg til å vi finner ut av kjønn :) Da kan vi ha en tråd på "hvilket kjønn er man dårligst når man bærer på?"

Jeg tror jente her,formen var betraktelig bedre i guttesvangerskap ja..

Formen er sånn høvelig. Er nå 13 uker på vei, og må skuffende bekjenne at kvalmen fremdeles sitter i. Sist gang forsvant kvalmen da jeg runder 12 uker. Men men, gjelder bare å holde seg i gang før bekkenløsningen melder sin ankomst ;-)

ehm skal vi se........ DÅRLIG!!! :( Første svangerskap kasta jeg opp kun få ganger og var i god form, andre så var jeg dårligere og kastet litt mer opp. NÅ kan jeg ikke fatte og bergipe at det er mulig å vere så dårlig HELE tiden :( Går konstant med oppstøt som går over i fæle brekninger og sånn er det fra eg står opp til eg legger meg, slapp og uggen hele dagen men noen få oppturer. Er 9 uker og det her føles uholdbart akkurat nå. Men så er det jo et godt tegn da så skal ikke klage for mye ;)

Jeg trodde jeg begynte å bli bedre fordi jeg begynte å bli 10 uker på vei, såååå feil tok jeg. Har blitt verre, kastet oppi går kveld og frokost i dag, måtte ha en to timers dupp og vært kvalm hele dagen. Klarte få ned litt tomatsuppe til middag men føler meg kjempe kvalm igjen. Har bare ligget i sengen som en strandet hval, bra det ikke var skole i dag. Hvis den ikke lever inni der så vet jammen ikke jeg.

Back
Topp