Hvordan er formen nå da?

Casssy

Blir kjent med forumet
Her er jeg blitt mye bedre. Glemmer faktisk innimellom at jeg er gravid:S blir veldig oppblåst enda, ellers er det fint lite av noe. Andre som er blitt bedre no etter 12 uke? Er 13 uker i dag selv

jeg er 14 uker, og har vel blitt litt bedre, men fortsatt kvalm. Også har bekkenet begynt å krangle. Men tiden flyr avsted, så det går jo bra.

Helt rævva!!!!!!!! Er som jeg så til jordmora mi i går(tok en tlf for måtte høre om det er normalt å være i så dårlig form) at jeg er ikke særlig klar for å være gravid nå!!! Hater denne formen.pluss at jeg ikke orker noe så spørs hvor lenge jeg blir i jobben. Sku gjøre no i går og måtte dra hjem etter en time lix...Øsj!!!er 12 uker i morgen...

Helt rævva!!!!!!!! Er som jeg så til jordmora mi i går(tok en tlf for måtte høre om det er normalt å være i så dårlig form) at jeg er ikke særlig klar for å være gravid nå!!! Hater denne formen.pluss at jeg ikke orker noe så spørs hvor lenge jeg blir i jobben. Sku gjøre no i går og måtte dra hjem etter en time lix...Øsj!!!er 12 uker i morgen...

Fin form! :-) Bare veldig trett, merker det er tyngre å holde seg våken på nattevakt bl.a.

Åååh, jeg begynner å bli mye bedre..er så herlig!! Sover fortsatt ganske dårlig, og er litt oppblåst etter måtlider og på kvelden..men kjenner nesten ikke noe kvalme..og er ikke SÅ trøtt som jeg var.. de 3 forrige ukene har jeg bare ligget på sofaen..og gruet meg veldig til å begynne i jobb (16aug), men nå når formen er litt bedre tror jeg at jeg skal klare det fint :) Er jo fortsatt en del trøtt, er et ork å bare gå i butikken og har ekstremt dårlig kondis..men bare jeg er kvitt det meste av kvalmen er jeg fornøyd :D 11+4 idag:) Håper den gode formen har kommet for å bli nå :D

helt grusomt, kvalmen er tilbake for fullt og blodtrykket er nede i kjelleren så jeg har tilbragt snart en uke på sofaen, kan finne på å svime av selv i sittende....fyyyy f altså! så jeg får ikke befinne meg bak et ratt på en trøbil engang, så jobbing utgår (jobben min er å dundre rundt i 15tonn tunge damer med opptil 104 passasjerer.... nooooo way nå :P )

litt mindre hodepine (BANK I BORDET) men fremdeles trøtt. har meg to hviler i løpet av dagen.

Bekkenet er helt ødelagt, men formen ellers er stigende! Er fortsatt trøtt og sliten, men ikke i nærheten av hvordan det var. Kvalmen er også nesten helt borte. :-)

Back
Topp