Hvordan er formen jenter??

Stinei

Betatt av forumet
Har dere begynt å merke noe til svangerskapet da?

Har begynt å merke kvalmen jeg. Var kvalm 5 måneder i strekk i forrige svangerskap, og håper jeg slipper det denne gangen. Men begynte i går, våknet i god form, men så plutselig kom kvalmen, og jeg var dårlig resten av dagen. Er bra i dag, da. Håper det bare var et lite forvarsel, og at den ikke kommer riktig enda, for det har jeg egentlig ikke tid til nå :D

Flere som har begynt å merke kvalme eller lignende?

Hadde ikke noe plager i det hele tatt i forrige svanerskap, så krysser fingrene for at det går like knirkefritt nå. Har vært litt svimmel de siste dagene, men det kan jo være tilfeldigheter...

Hei!Jeg har ikke merket noe spesiellt enda, bare litt murring i magen den siste uken... Mamma hadde ingen plager under sitt svangerskap med meg, kun litt sure oppstøt helt på slutten. Så jeg kan jo håpe jeg får det som henne. Men det er jo fortsatt tidlig, så mye kan skje. Håper bare alt går bra med den lille. Klem

ENDELIG er jeg i form igjen,har vært kvalm[:'(] nesten siden da 1,og ikke nok med det har vært svimmel og veldig trøtt hvær dag,har nesten ikke orka å stått opp!! men nå er alt topp,nå skal jeg planlegge bursdag till gullgutt min som blir ett år neste lørdag!!

håper jeg fortsetter og være i fin form! da jeg gikk med matias var jeg ikke dårlig en dag!rare greier[;)]

huff feil mnd

Back
Topp