Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Tja formen min er svært varierende om dagen. Har ennå ikke kommet over kvalmen...men lever i håpet om at den skal forsvinne hvert øyeblikk. Er i tillegg svært plaget med bekkenløsning, og lavt blodtrykk... noe som fører til at jeg er mye sliten og svimmel.... Men ellers er alt bare bra![:)]
Magen vokser og jeg kjenner daglig liv fra den lille i magen! Har heldigvis en hjelpsom og forståelsesfull mann, som tar seg av det meste i huset for tiden!
Formen er på opptur. Etter uker med kvalme og oppkast er apetitten på topp (muligens litt for på topp!)! Trøttheten er også avtagende. Det er deilig å slippe å sove bort hver ettermiddag. Tid til husarbeid er det sannelig blitt også!
Formen er bedre enn på lenge den - hodepinen er forsvunnet, noe av energien er kommet tilbake, og den voldsomme apetitten ser ut til å ha gitt seg (kan fremdeles spise ganske godt, men nå går det an å kontrollere - nå kjennes det ikke ut som om jeg skal sulte i hjel hele tiden)[:D]