Hvordan er formen jenter :)?

Sulten heeele tiden mem får ikke lyst på noen ting! Også blir jeg så kvalm når jeg begynner å bli sulten

Føler meg veldig heldig egentlig. Har spydd to ganger siden jeg ikke spiste fort nok. Blir kvalm hvis jeg ikke spiser hver tredje time, men har blitt flinkere til å følge med på det. Litt vondt i korsryggen og vært litt svimmel. Ellers føler jeg meg frisk. Har økt søvnbehov da.
Samme greier + mye smerter i magen og

Lurer på hvordan det går med dere og hvilken uke dere er i :) Er selv 10+2 og fått hypermesis så ligger nå bare her å håper på bedre tider :D Ellers fin i korsrygg og bekken. Ømme bryster, men det plager meg ikke så mye.
Huff asså. Har tenkt på deg.

Her går det bra, ikke noe å klage på. :-)

11+0 i dag, og har ingen kvalme eller ubehag. Spiser oftere måltider enn tidligere, og blir fortere mett. Er veldig tørr på magen, men ved hjelp av smøring er det ikke noe problem :-) Håper det fortsetter slik uten noe kvalme!

11 uker og formen begynner å bli litt bedre, fortsatt kvalm, men har ikke kastet opp i dag tror jeg :p har vært mye sliten når jeg har vært hjemme, men når jeg kommer meg på jobb våkner jeg litt :)

Her begynner formen å bli bedre :-) Er 11 uker i dag og trøttheten og kvalmen er nesten borte! Men er veldig avhengig av å få i meg jevnt med mat fra jeg våkner for å være i form.

Er 9+3 :) er ganske kvalm om morningene og kveldene. Er også mer trøtt og sliten enn ellers :/ og en fordøyelse som er heeeelt på tur...

Har vert kvalm nesten hver dag siden dagene før posetiv graviditetstest noen dager er topp mens andre er helt grusomme. Ømme pupper men ellers fint.
Men den trøttheten den kom forrige uke og er helt fæl. Vill heslt sove hele tiden. Begynner å glede meg til å legge meg allerede kl 20.00
Hvor lenge er det vanlig å være sååå trøtt. ?

Jeg er veldig kvalm og er 7+4... Jeg var slik sist jeg var gravid også, men det ble tydeligvis fort glemt når det gikk over i rundt uke 10! Det er jo helt forferdelig å være så kvalm... Men den som venter på noe godt.. :)

Er 7+0, og egentlig veldig fin i formen. Nesten så jeg lurer på om jeg er gravid :wideyed: Hadde mye strekk og stikk i livmor og nedentil i begynnelsen, men det er veldig sjeldent nå. Kun veldig ømme og tunge bryster og stort søvnbehov. Men venter på at kvalmen skal komme med et brak.... Dette er første graviditet, så vet liksom ikke helt hva jeg kan forvente.

Back
Topp