Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Lurer på hvordan det går med dere og hvilken uke dere er i Er selv 10+2 og fått hypermesis så ligger nå bare her å håper på bedre tider Ellers fin i korsrygg og bekken. Ømme bryster, men det plager meg ikke så mye.
Jeg er veldig veldig kvalm ( men kaster egentlig ikke opp, bare brekker meg ) og må ligge heeelt i ro for å klare meg, ikke så lett med 4 barn... Ellers så er jeg en god del trøtt og sover mye om dagen, er sykmeldt. Er 8+3 idag og håper på at tiden går fort frem til man kan være litt sikrere...
Jeg er fortsatt usigelig kvalm og sliter med å få i meg mat, men klarer det sånn ca akkurat og er fortsatt oppegående og i full jobb. Nese uke blir det nok noen dager med hjemmekontor, ¨litt lettere det, Jeg er vel 9+0 i dag (jeg er jaggu meg i ferd med å komme ut av tellinga allerede, med førstemann skjedde ikke det før sånn etter uke 18-20 eller noe).
Ellers blir det mange rolige kvelder, men har også fått meg et par runder på ski. Vi har lysløypa og marka bokstavelig talt rett utenfor stuedøra så det er kort vei ut heldigvis
Er 7+5. Og jeg er dødsliten. Trøtt og slapp. Om jeg ikke får hentet meg inn litt i helgen.. så vet jeg ikke hva jeg gjør. Men foruten det er formen fiiin!
9+2 og tipp topp form. Litt trøtt og en mage som oppfører seg litt rart til tider, men ellers merker jeg ikke stort til graviditeten når jeg leser om hvor kvalm mange er så føler jeg meg heldig
8+0 veldig kvalm, men kaster heldigvis ikke opp ganske trøtt å svimmel og litt vondt i magen. Var veldig lav i blodtrykk første trimester sist, så går ut i da det er derfor all svimlingen denne gangen og. Sykemeldt, men prøver meg på jobb igjen den 20. Satser på at ting har roet seg litt da
Jeg er 7+2 og har så godt som ingen plager litt ømme pupper når jeg tar av bhen på kvelden, men utenom det så er det ingenting å klage på. Har heller ikke noen lyster eller noe jeg ikke tåler. Hårspray lukter litt sterkt bare Men når jeg blir stresset blir jeg andpusten og får hjerteklapp :-o Heldigvis stresser jeg veldig skjeldent.
Jeg er 11+1 og fortsatt lagt på sykehuset for en uke til nå Det var ikke lurt å ikke søke hjelp tidligere. Kroppen er helt ødelagt, de jobber til å lufte det til normal. Jeg klarer ikke å spise og veldig avhengig av nærings jeg får fra dem. Jeg håper dette tar kort tid så får jeg reise hjem.
Formen er helt crap Har nok fått hyperemesis igjen, og sliter med å få i meg noe som helst. Har gått ned 3,5kg på to uker, så jeg er fryktelig sliten og har null energi. Jeg er 9+1 idag MEN jeg opplevde en MA i uke 14 sist og var da nesten ikke kvalm, så har en god følelse og "gleder" meg egentlig over at jeg har så sterke symptomer denne gangen. Et tegn på at ting vokser og gror
Er 7+3 å utrolig kvalmen om morningen, utrolig sliten hver kveld, har fått vondt i ryggen å bekkenet begynne å verke nå
Helt motsatt av sist svangerskap.
Er 10+4 i dag og fikk forlenget 50% sykemelding for en mnd til. Mye kvalm og trøtt, liiite overskudd. Må bruke det lille jeg har på jobb noen dager og resten på min 16 mnd jente. Var ikke kvalm i det heletatt sist, så litt uvant å føle seg så uttafor hele tida...
Føler meg veldig heldig egentlig. Har spydd to ganger siden jeg ikke spiste fort nok. Blir kvalm hvis jeg ikke spiser hver tredje time, men har blitt flinkere til å følge med på det. Litt vondt i korsryggen og vært litt svimmel. Ellers føler jeg meg frisk. Har økt søvnbehov da.
Er 8 uker i dag Er litt kvalm på morgen og kveld men utrolig sliten og trøtt. Jobber fullt og har en treåring, så ikke så mye tid til å få slappet av. Har spydd litt etter kvalme. Men ikke slik som sist, da spydde jeg flere ganger til dagen.
Er 8 uker i dag Er litt kvalm på morgen og kveld men utrolig sliten og trøtt. Jobber fullt og har en treåring, så ikke så mye tid til å få slappet av. Har spydd litt etter kvalme. Men ikke slik som sist, da spydde jeg flere ganger til dagen.
10 uker og veldig lite symptomer. Kvalmen er gått over, formen er fin. Kjenner det strekker mye i ligamentene og at jeg av og til før enn"svikt" i hoftene/korsryggen når jeg går. Ja, også har jeg begynt å sovne rundt kl 20 om kvelden og sove rundt, til 5-6 om morgenen
10+5 i dag. Fortsatt veldig kvalm, har vært sengeliggende siden midt i jula. Kastet opp 1-2 ganger daglig inntil jeg begynte på postafen på mandag, nå kan jeg ha oppkastfrie dager. Spiser veldig lite og er veldig slapp, måtte legge meg på badegulvet etter å ha tatt en dusj i dag. Gleder meg til dette snur!