Hvordan er formen jenter?

Lisse86

Forelsket i forumet
Jeg er bare 4+4, men i kveld har jeg vært skikkelig kvalm. Føler meg bilsyk.
Forrige svangerskap hadde jeg INGEN plager. Håper jeg er like heldig denne gangen. Men ser dårlig ut
 
Jeg er 4+1. Kjenner at noe skjer i magen. Hatt hodepine og kvalme, hver ettermiddag i en uke nå. Usikker på om det er derfor, får bre se om det fortsetter :eek:
 
Jeg har vært kvalm i nesten hele dag! Og idag kom trøttheten kastet over meg, så har hatt min første middagslur idag.. ellers er det bra:) det strekker masse nedi der:)

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡
 
Er rundt 4-5 uker nå, og sliter med halsbrann, synes d er veldog tidlig! Slet me halsbrann med første barn i slutten av svangerskapet! Ellers er jeg sykt trøtt og sliten, hatt mye murringer men nå er det mindre, og oppblåst! Noen dager kjenner jeg til kvalme


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Formen min er helt OK. Er trøtt som en dupp, og lett irritabel. :p Forrige gang hadde jeg ingen plager, så håper på det samme nå også. Trøttheten har dog tatt med 2 uker tidligere enn sist.. Irriterende.. Er 4+6..
 
Er 4 uker på vei nå( tror jeg). Skulle hatt mensen for to uker siden, men tror el var da i stede. Så i dag tok jeg test der det sto 1-2.

Jeg er egentlig ikke noe særlig dårlig. Kjenner det murrer veldig i magen, er trøtt, har vondt i tannkjøttet og litt hodepine. Dette er første graviditet så alt er liksom så nytt og spennende:) Vi har jo også prøvd i 2 år og 4 måneder så er fortsatt i sjokk:)
 
4+4 og det stikker godt neddi magen! Irritabel, er unødvendig mye på do og merker jeg er trøttere enn vanlig! Synes jeg har kraftigere symptomer nå i graviditeten enn med gutten min for 2 år siden
 
4+ 5 i dag. Formen har vært litt opp og ned frem til nå. Sliter mest om morgenen, men kan ikke klage foreløpig :)
 
4+1 og merker lite foreløpig. Murringer i magen og trøtt, men ellers rolig :) Har tre fra før og har vært veldig kvalm og spydd med alle tre, så det kommer nok denne gangen også. Har pleid å komme i uke 6-7 så jeg nyter den gode formen så lenge jeg kan:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Usikker på hvor langt jeg er, men er mer trøtt om dagen. Ikke nok at jeg brekker meg for alt, har kastet opp et par ganger. Noen som sliter med huden mens de er gravide? Ser ut som en 14 åring, da jeg er full av kviser. Ellers tror jeg mannen syns lunta har blitt litt kortere.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp