Hvordan er formen jenter?

M

Moderator Stine

Guest
Trøtt? Kvalm? Vondt i ryggen?

Første trimester er varierende. Noen merker mye, andre ingenting.

Hvordan er formen?
 
Her begynner det å stabilisere seg! Ikke så kvalm lenger! Men er veldig trøtt og har lite energi!
 
Trøtt!! Men ellers bra :)! 10 uker i morrå :)
 
Husker selv kvalmen og trøttheten, det var det verste med de første ukene! Håper og satser på at det går seg til litt etter litt, så dere kan begynne å nyte graviditeten!
 
Trøtt hele tiden. Kan sove døgnet rundt tror jeg :p Puppene verker!!
Kvalm om kvelden og natta... Har bare kastet opp et par ganger..
Ryggen sliter jeg med fra før, men ikke blitt no bedre akkurat de siste ukene...
 
Veldig trøtt, føler jeg kunne lagt meg ned og sovet en ukes tid :p
Ellers har jeg hatt litt småkvalme, som har gått greit hvis jeg bare har spist noe.
Nå er det nesten ingen kvalme igjen :) er 10 uker i morgen :)
 
Trøtt, kvalme, brekkninger og oppkast :( Blir fort sliten i ryggen også.
 
Blir etterkvart bedre, men har vore veldig dårlig!! Der har vært ekstrem kvalme og mye oppkast og veldig slapp. Ikkje fått i meg nok mat pga kvalmen og oppkast, gått ned til nå 4 kg. I dag er eg 9+5 (10) og er i bedre form, kvalmen er ikkje så ekstrem lenger så lettere å få i seg litt meir mat :0)
 
Trøtt? Kvalm? Vondt i ryggen?

Første trimester er varierende. Noen merker mye, andre ingenting.

Hvordan er formen?

tipp topp kan ikke klage var suuuuper trøtt dilux frem til uke ni ca.
utenom det helt fin.har ikke vert kvalm en gang.er 10 uker i dag
 
Veldig lite kvalme. Men sykt sliten, føler meg helt ubrukelig. Men gjør likevel altfor mye, både på jobb og hjemme, noe jeg merker om kvelden når toåringen er lagt. Da rakner formen og jeg blir ganske utafor (og litt kvalm). Ikke så trøtt egentlig, bare veldig lite energi.
 
Formen begynner å bli ganske så bra nå :) bare litt trøtthet å klage på, men det er ikke mye klaging :D ahh..
 
Trodde jeg var gått klar av kvalmen, med i går kom kvalmen for fullt og i dag har jeg hatt flere kjipe møter med porselenet. Er omtrent 10 uker nå.
Ellers er formen stigende!
 
Her er formen bra, men sinnsykt sliten hele tiden, tappet for. Energi.
11+2
 
kvalm og oppkast fra morgen til kveld...
veldig trøtt (sovner på bussen på vei til jobb :/ )
sliter veldig med å ver på jobb, for jobber i resturang og mye mat luktene får meg til å spy:(
klarer ikkje synet av rått kjøtt eller fisk da er det rett på do og slippe opp det lille jeg har fått i meg...
vurderer å gå å sykemelde meg til kvalmen gir seg...
spyr bare tanken på å åpne kjøleskapet :(
har vert kvalm fra uke5 til nå (9+6)
 
Formen er helt topp :) Var plaget med kvalme i uke 6,7 og 8, men helt fin nå :) Nesten litt bekymret for at jeg ikke har noen symptomer :s
 
Back
Topp