Hvordan er formen jenter??

Miz-M

Nurse ;)
Oktobermirakler 2013
Det lurer jeg på :) Her har formen vært helt forferdelig fra 3 uker før positiv test frem til uke 14-15. Så har det gradvis bedret seg litt, men kjenner meg fortsatt skjelven og blir fort sliten/kvalm og da hender det at jeg fortsatt kaster opp. Er 17 uker i morgen og kjenner at jeg gjerne kunne tenkt meg en ENERGI-INNSPRØYTNING pronto!!! :p hehe. Begynner å tro at denne vinglete formen kommer til å vedvare :/ Baaaaaah.... Derfor lurer jeg på hvordan dere andre har det??

Hos meg er det litt frem og tilbake.. kvalmen er ikke så intens denne gangen, men den kommer hvis jeg har sovet dårlig eller gjør for mye om morgen/formiddag.. sist gang jeg var gravid, var jeg kvalm i ca 4 mnd :S heldigvis er det ikke såå ille denne gangen :)

Nei, kan ikke akkurat skryte av å være i god form :P
Dette svangerskapet er en tro kopi av forrige, altså helt forferdelig. Kvalme, oppkast, lite søvn, svimmelhet, forstoppelse. Tar gjerne også et par stk av den energi-innsprøytningen! :P
Jeg er innstilt på at formen kommer til å vedvare, slik som sist, men håper jo daglig på at kroppen skal overraske meg ved å være i kjempeform :P

Har slitt litt psykisk en stund nå. Litt for mange bekymringer og mye som skal skje på kort tid. En sjef som har vært lite samarbeidsvillig som derav har skapt mye hodebry for meg. Jeg prøver i fortelle meg selv at alt kommer til å gå bra til slutt, men det er lettere sagt enn gjort. Om kvelden når jeg har lagt meg kommer alle tankene frem og søvnen blir jo deretter. Det begynner heldigvis så smått å komme seg nå og jeg er tidvis i riktig så godt og bekymringsløst humør :)

er i ganske bra form nå egentlig, blir fortere sliten enn normalt, men mye mer energi enn for noen uker siden, stort sett ikke kvalm (hender det dukker opp en gang i blant), men bekkenet har forverret seg ganske mye de siste ukene.

må redigere litt da for har mye hodepine det glemte jeg å skrive. har litt lavt blodtrykk så kanskje derfor.

Formen er stort sett grei, men enkelte dager når jeg er på jobb eller har gjort en del i løpet av dagen, så får jeg en forferdelig dundrende hodepine. Jeg blir fort trøtt og sliten, men generelt er formen mye bedre nå enn de tre første månedene :)
Om jeg belaster litt for mye så blir jeg også veldig sliten i korsryggen.

Kvalmen er ikke så intens som den var, men den er her enda skal jeg love. Svimmelheten har blitt værre. Nå svimer jeg av når jeg reiser meg, noe jeg syns er veeeeeldig skummelt.

Jeg har vært i veldig god form hele tiden egentlig, har ikke vært kvalm (bortsett fra at jeg kanskje har hatt bittelitt kvalmefornemmelse når jeg har vært sulten, i tillegg til noen morninger, men alt har bare vært sånn forbipasserende) :). Er ellers trøtt om kveldene, litt opp og ned, men kan ikke klage :) Ikke vært syk eller noe siden jeg ble gravid og vært i full jobb hele tiden :) Føler med dere som er kvalme og sånn. Skjønner ikke hvordan dere klarer å holde ut, men dere har vel ikke så mye valg! All ære til dere!! :)

Jeg har det helt topp jeg! :)
Ikke hatt noe kvalme(bare et par morgener før frokost), så formen min er super! :)
Kjenner meg jo litt mer trøtt enn vanlig, men det kan jeg leve med ;) Ingen plager så langt ;)

Formen är mycket bättre nu när jag passerat 15 veckor! Halleluja och tack för de! Kvalmen kan komma plötsligt, men har inte kastat upp på snart 1 vecka:) jag sover 30 min på min pause på jobbet nästan varje dag, de hjälper :) måtte detta hålla i sig :)

Lavt blodtrykk, vondt i hodet og forstoppet... Bli forsatt kvalm av visse lukter og om morningen, men ikke like ille som d var heldigvis :) Trøtt og sliten på kveldene, men det er vist helt normalt ser eg :)

iPhone via app

Kvalmen har blitt betydelig mindre, men har fremdeles veldig dårlig matlyst :confused: Må ta det veldig med ro. Sliter med bekkenløsning i tillegg så er sengeliggende om jeg ikke lytter til kroppen.
Er 100% sykemeldt da arbeidsgiver har noen andre til å gjøre jobben min og ikke orker å tilrettelegge :mad:

Formen er forsåvidt bra, utenom et bekken som krangler litt. Ellers er jeg fortsatt fryktelig trøtt og sliten, håper det tar seg opp snart så jeg kan få trent mer igjen også :)

Er litt bedre nå myr bedre med kvalmen, men sliter fortsatt med dårlig matlyst, men ellers ganske i bra form. Er litt mer trøtt på kvelden, men det gjør ingenting:) Jeg har jo egentlig ikke hatt ekstreme plager. Bekkenet har begynt å skvise litt kjenner jeg :/

I full jobb og greier så er ganske så fornøyd:) VIL HA MATLYSTEN TILBAKE!!

Sånn samlet sett er jeg nå i utroooolig god form :) Nå kjenner jeg meg selv igjen fra forrige, fantastiske svangerskap :)

Jeg blir selvsagt brått sliten og trøtt enkelte dager, men ikke mer enn man må regne med :) Kvalmen er over, brystene er mindre ømme, til og med forstoppelsen har gitt seg (trolig midlertidig... ;) )

Nå er jeg bra :D og det er så heeeeeerlig!!! :D

Har jo hatt 10 uker med kvalme, oppkast og knapt spist noe, uten energi og ja.. Følt meg dårlig.. Nå gjør jeg noe i huset, spiser mer, er ikke kvalm (pittelitt kvalm i dag tidlig pga en natt med lite søvn, men det tells ikke) og har det bra! :) :) unner ingen å være så dårlig.. Glad jeg har hatt to omtrent kvalmefri svskap før dette :)

Back
Topp