Hvordan er formen jenter?

*Mai11&Nov13og18?*

Glad i forumet
Hvordan er formen deres da jenter?
Har kvalmen kommet?

For min del er formen fin, så lenge jeg passer på å spise. Og kjenner desverre litt i bekkenet om jeg styrer på for mye. Håper å berge ei stund til

formen er bra. vært på 4 timers gårtur i dag, innstilt på å jobbe så lenge som mulig dette svangerskapet da jeg ble nærmest tvunget til å sykemelde meg 100% fom 4 mnd forrige gang

formen er bra. vært på 4 timers gårtur i dag, innstilt på å jobbe så lenge som mulig dette svangerskapet da jeg ble nærmest tvunget til å sykemelde meg 100% fom 4 mnd forrige gang
Skjønner du ønsker å jobbe ja. Ser for meg tiden blir veldig lang om man blir tilig sykmeldt. Siste 14 dagene jobbet jeg kun 2t per dag i forrige svangerskap. Godt å ha noe å stå opp til og ordne seg. Ellers blir det fort laffis stil :p

Skjønner du ønsker å jobbe ja. Ser for meg tiden blir veldig lang om man blir tilig sykmeldt. Siste 14 dagene jobbet jeg kun 2t per dag i forrige svangerskap. Godt å ha noe å stå opp til og ordne seg. Ellers blir det fort laffis stil :p
Ja, det var helt forferdelig kjedelig. Dagene gikk så ufattelig treigt

Formen min er ikke såå topp til tider. Har veldig med menssmerter, "press" og strekking i magen. Hodepine og kvalme som kommer og går. Får håpe det hjelper seg etterhvert. Jeg har vanligvis sterke mens smerter så kroppen er forvirret Fordi den forventer mensen ellerno.

Er heldigvis ikke kvalm, men mer uvel i kroppen. Stikkinger og murringer i magen, og hyppige toalettbesøk. Kortere lunte, og kan sove døgnet rundt om jeg fikk lov og mulighet :)

formen er foreløpig helt normal unntatt noen smerter nederst i magen...får inderlig håpe morgenkvalmen lar vente på seg denne gangen...tvi tvi...

Formen er grei :) Sist gang spydde jeg fra uke 7 til uke 17 så håper å slippe unna denne gangen :P

Starta spyinga før positiv test, trodde først det var spysjuka men det gikk liksom ikke over.... ;)
Sist var jeg dårlig frem til 5-6 mnd, kan se ut som om jeg kanskje må belage meg på det denne gang også:/

Tipp topp form, bortsett ifra at puppene mine er så ømme at jeg må passe meg for å se på de.. Auau!
glad jeg ikke spyr slik som andre holder på :)

Er i super form, foreløpig ikke kvalm og dårlig, har litt strekkinger på kveldstid i ny og ne bare. Sist kom kvalmen dagen før ikm, håper jeg slipper unna kvalmen denne gangen.

Jeg syns jeg er i fin form, har bare superømme pupper, og veldig trøtt om kveldene. Tidlige kvelder ja...:) og så er jeg litt svimmel til tider, må ta det litt med ro kjenner jeg. Ja og så hvis jeg strekker meg skikkelig, så får jeg vondt nederst i magen.

Svimmelhet trøtt bare foreløpig, men vet at kvalmen kommer om en to ukers tid, så det er bare å stålsette seg! Men jeg er gjerne kvalm i noen måneder så lenge spiren overlever.:)

Er egentlig i kjempe fin form, bare forferdelig trøtt.
Merker lite til kvalmen foreløpig, men den kommer nok snart tenker jeg, hehe..

Er det forresten noen flergangsfødende som husker når den verste trøttheten gir seg?

Er egentlig i kjempe fin form, bare forferdelig trøtt.
Merker lite til kvalmen foreløpig, men den kommer nok snart tenker jeg, hehe..

Er det forresten noen flergangsfødende som husker når den verste trøttheten gir seg?
Det meste gir seg i 2 trimester... Ikke så mye håp før det!

Da får jeg bare holde ut, hehe :)

Tror jeg mer eller mindre sov meg igjennom de første 12 ukene sist gang laughing7 Husker at "fresh" ikke var mellomnavnet mitt den perioden... :rolleyes:

Kvalm allerede, må passe litt på det med å spise ofte nok... Og ufattelig trøtt, legger meg gjerne 21-/22-tiden etter å ha sovet etter jobb og i løpet av jobbdagen....

Har allerede begynt å kjenne på litt kvalme om jeg ikke spiser og går konstant å gjesper. Men vil klare meg gjennom første trimester før jeg må kaste inn håndkle. De to siste gangene kastet jeg så mye opp at jeg måtte bli sykemeldt. Deretter kom bekken plagene. Pub! Håper jeg holder ut! :)

Back
Topp