Hvordan er formen jenter?

mortil3stk

Forelsket i forumet
Jeg har vært kvalm helt siden uke 5....og forferdelig trøtt.. Forrige uke begynte det å gå over..Men de to siste dagene har jeg hatt kvalmebyger på kvelden. Så seigt når jeg egentlig har masse å gjøre!! .Må bare legge meg ned.. Ligger nå i senga... Får ikke sove.. Barna sover hos besteforeldre og mannen er ute med jobben...Tomt i huset og jeg klarer ikke å nyte det helt.. Om noen timer blir jeg vel vekket opp av en fyr med en forferdelig dunst av alkohol......gleder meg ;)

Hvordan er formen deres da??

Hei!

Det høres slitsomt ut med denne kvalmen. Hvor langt er du på vei? Så avslappende det sikkert er med besteforeldre-passing i natt da. Nyt det :-) her var det også litt kvalme de første ukene, men vært mye bedre de siste 2-3 ukene. Har ellers ikke så mange plager, men nyser mye, er ekstra trøtt og har vel generelt "mer" følelser enn ellers ;-) Mitt største problem, er bekkensmertene. Jeg har nå fått henvisning til fysio, så det blir spennende å høre hva jeg kan gjøre for å få det vest mulig i forhold til det.

Nyter graviditeten, gleder meg til 12 uker til torsdag og gleder meg til å fortelle, det er spennende tider :-)

håper du får en god helg videre!

vært kvalm siden positiv test her. å stress hjelper ikke akkurat nå som vi skal flytte. grøss hehe men har roet seg litt på dagen nå så håper det snart slipper take for nå er jeg lei av kvalme og oppkast..kvalme er så apsolutt verre en de bekken smertene jeg hadde sist ...skulle gjerne bytta for å si det sån,
forløpi har jeg ikke greid å venne meg helt til tanken om graviditeten å det er rart siden jeg har gledet meg sån. men kommer nok når formen blir bedere.

Kvalmen komer og går, men satser på at den gir seg innen et par uker (er 9+6 i dag). Må jo prøve å være positiv! Ellers er jeg mer trøtt enn vanlig, så det er tungt å komme seg i gang med rydding og vasking til jul. Ryggen begynner så smått å verke litt, men jeg lever enda i håpet om at det er fordi jeg har ligget litt forkjært og sovet.

Kvlamen kommer og går her også,men den er mest om kveldene... SLiter med bekkenet etter 1 mann(5år siden),men har fått kommet til fysio nå så det går bedre.. Bånn gass med 3 barn i hus,mye som skal gjøres. Så er trøtt hele tiden,går å gjesper hele dagen ....

kvalmen er mye bedre, så lenge jeg drikker en del blåbærsaft, og ikke blir hverken sulten eller tørst...

men har vært så trøtt de siste dagene... føler meg jo såååå sosial...!
:P

ellers så er det noen følelser i sving ja. vært mye sur, og lunta er kort. tror det kommer av
at jeg har vært så kvalm...

Kvalmen er så og si borte nå *bank i bordet*
Jeg har følt meg veldig bra siden fredag :)
Er selvfølgelig stuptrøtt og sliter med å få gjort alt som skal gjøres før jul, og hormoner og følelser løper sitt eget løp.
Men det er godt å ikke være så veldig kvalm lenger.
Føler virkelig med dere som er det

Kvalme og bekkenløsning som plager meg. Ellers er jeg humørfylt, trøtt og full av kviser, men humøret er bra! :)

Konstant kvalmen her.. Ingen mat som smaker, spiser bare for at kvalmen blir så mye verre hvis jeg blir sulten. Veldig trøtt og sliten, forstår ikke hvordan jeg skal få gjort alt til jul og vi som skal ha 10 mann her på julaften. Gleder meg til kvalmen er over :-)

Kvalmen forsvant i uke 9, men kom tilbake nå i uke ti. I tillegg har jeg hatt omgangssyken nå i helgen så da har formen vært helt på bunn. Utenom det er jeg utrolig trøtt, både morgen, ettermiddag og kveld. Går ofte og legger meg mellom 21 og 22 på kvelden. Må ha en liten dupp når jeg har lagt vesla i 7-tiden. Hormonene er litt ute av kontroll innimellom og det går litt ut over mannen, stakkars! Ellers er formen ganske bra. Kjente litt ilinger nedover baksiden av låret hver gang jeg bøyde meg i går. Det var etter å ha vært hjemme med vesla som har vært syk i to dager.

kvalmen er mye bedre, så lenge jeg drikker en del blåbærsaft, og ikke blir hverken sulten eller tørst...

men har vært så trøtt de siste dagene... føler meg jo såååå sosial...!
:p

ellers så er det noen følelser i sving ja. vært mye sur, og lunta er kort. tror det kommer av
at jeg har vært så kvalm...

Hjelper det med blåbærsaft?? :-) :-) :-)

Kjenner ingenting i forhold til graviditeten, men har vært konstant småsyk de siste ukene. Nå er det forkjølelse med tett nese som står for tur. :(

Back
Topp