Hvordan er formen, jenter?

Trøtt og sliten. Føler jeg skal brekke meg ganske ofte og er en smule emosjonell. ( begynte å grine av en sko reklame i går.. Fniiis) 

Formen er ikke noe å klage på foreløpig i hvert fall:)
Hadde ekstrem svangerskapskvalme i starten sist (men d kom ikke før uke 7), så nyte d foreløpig. Blir bare lettere kvalm på bussen til jobb. Er veldig sliten når jeg kommer hjem fra jobb:/

Jobber 80% for tiden, er hjemme en dag i uka med datteren min, også har jeg ammepermisjon, så jobber i praksis bare 60% :)
Passer meg perfekt!

Maje-Mor skrev:

EserehT skrev:
Formen er ganske fin, trøtt, ømme pupper, stikkinger i magen, halsbrann og sulten! :) Bikkja er så rar, ligger ved meg hele tiden. Helst oppå magen... Rart noen andre som har dyr som reagerer??

Er det hobikkje? Vår hannhund har ikke reagert, men kom på at jeg har hørt at dyr av hokjønn reagerer mer enn hanner. Vår har faktisk reagert rett før / når jeg har eggløsning, snodige greier. Hadde vært veldig hyggelig med et kosete dyr på fanget, men vår er altså like uinteressert (og forøvrig svær og beinete) som alltid... :)

Vi har en tispe ja :) Kan godt hende det har noe med det og gjøre ja :)

Kan egentlig ikke klage.
Er kronisk syk (kronisk betennelse i spiserør,mage og tarm) så er vant til både kvalme,spy,brekkinger og andre plager.
Men siden jeg ble gravid har magen blitt mye bedre..hormoncocktial gjør meg godt.
Sover mer , ofte på do og litt kviser:) Ellers er formen bra!

Back
Topp