Hvordan er formen, jenter?

Budeiamedspire

Flørter med forumet
DET er det store spørsmålet mitt.
Kjenner dere at dere er gravide? Er dere i full jobb?
Er vel tidlig for mange ennå til å ha noen symptomer.

Jeg tror jeg har alt av symptomer. Jeg er trøtt, sliten, sulten, fryser og svetter om en annen, er kvalm, vonde pupper, tisser oftere, murrer og stikker. Men jeg liker det veldig godt da! Jeg er nå 5+3! =)

Jeg er sliiiiten og trøtt, murringer, kvalm som f***, kaffen smaker uggah, kvisetryne, oppblåst og "luftig". Begynnende bekkenløsning og ryggsmerter... Jessda!
Er fortiden hjemmeværende, men skal snart ut i jobb... troooor jeg gleder meg eller? :p

Kjenner lite til det egentlig! Men det gjorde jeg sist også, spydde en tre-fire ganger rundt uke 6 men var ellers i storform! Nå blir jeg fort varm (er vanligvis en frysepinne så det er nytt! ) kjenner at det stikker litt/ at det ER noe der liksom, også er jeg trøtt og drømmer mye! Er i full jobb ja, løfter og bærer, løper og hopper sammen med barna dagen lang! (førskolelærer)

formen e egentli kjempe fin. E jo tøtt dagen lang å energien e jo ikje på topp.. Men ellers så e eg jo egentlig fin. Fungere som eg skal :)
Har jo fått litt kvalme, frys og sånn div div.. :)

Trøtt, men ellers kjenner jeg ikke stort til det. Litt trøblete bekken. Begynte tidlig sist og.

Merker fint lite jeg. Fått litt kviser på haka å huden i ansiktet ser fetere ut :p
Ellers er jeg litt oppblåst, å kjenner at det er noe på gang i magen 
Ganske uvant, for forrige svangerskap hadde jag alt man kunne få ca, å var kvalm heeele tiden! :p men det kan jo ennå komme da ;)
Begynner å lure på at det blir gutt denne gangen siden det ble jente sist :)) 

Kameen89 skrev:
Merker fint lite jeg. Fått litt kviser på haka å huden i ansiktet ser fetere ut :p
Ganske uvant, for forrige svangerskap hadde jag alt man kunne få ca, å var kvalm heeele tiden! :p men det kan jo ennå komme da ;)

Jeg har og tenkt det samme som deg at det må være jente denne gangen siden det var gutt forje gang :)
For jeg har heller ingen ting enda, kjenner ikke noe til plager. har lurt på om noe var galt siden dette svangerskapet er stikk motsatt av det forje.

Kameen89 skrev:

Jeg har og tenkt det samme som deg at det må være jente denne gangen siden det var gutt forje gang :)
For jeg har heller ingen ting enda, kjenner ikke noe til plager. har lurt på om noe var galt siden dette svangerskapet er stikk motsatt av det forje.

veldig ømme pupper, murringer i korsryggen, liitt stikking i magen av og til :p
er i full jobb ja :)

Bortsett fra "øm" i magen, murring og litt stikninger kjenner jeg ingenting. Men er jo bare 5+2! ;-) Forrige gang kjente jeg på puppene at jeg var gravid før jeg testa, men nå er de helt normale. Merkelig! Klarer liksom ikke helt å fatte dette her. VIL HA BEVIIIIS! 

Er bedre enn jeg har vært med de 2 andre. Er kun litt oppblåst og ellers trøtt, og ja-takk kan heller være trøtt enn kvalm. med snuppa var jeg kvalm lenge og hadde bekkenløsning fra hel... fra før jeg fant ut jeg var gravid. er i full jobb og håper å bli det leeenge :)

Formen er ganske fin, trøtt, ømme pupper, stikkinger i magen, halsbrann og sulten! :) Bikkja er så rar, ligger ved meg hele tiden. Helst oppå magen... Rart noen andre som har dyr som reagerer??

Formen er ganske fin må æ si;) Blitt litt syk men ellers så har jeg bare litt murringer/stikking i magen;)

EserehT skrev:
Formen er ganske fin, trøtt, ømme pupper, stikkinger i magen, halsbrann og sulten! :) Bikkja er så rar, ligger ved meg hele tiden. Helst oppå magen... Rart noen andre som har dyr som reagerer??

Hunden min var akkuratt som du beskriver i mitt forje svangerskap, og når jeg og gutten kom hjem fra klinikken stakk hun snuten inn i magen min, luktet på ungen, inn i magen min igjen og på ungen... så da såg en tydelig at hun skjønte at der var "det" som hadde lagt i magen. Men enda har hun ikke reagert så mye denne gangen..

Smørblomst1 skrev:

Kameen89 skrev:

Blir spennende å se om vi får rett ;) 

Hei på dere !

Litt usikker på om jeg tørr og håpe på no enda......langsmindre
fortelle at jeg er gravid :)
Er bare 5+3.....så alt kan jo skje!!!!!

Formen min om dagen er mye bedre enn sist.....da spiste jeg ingenting
og fikk ikke no drikke i meg heller, for alt kom i retur!
Nå er jeg bare super kvalm hele tiden (føles nesten litt arm i kroppen), er flink til å spise ofte og lite og drikke mye vann:)
Er ikke på jobb om dagen men håper at d skal bli bedre denne gangen:)

Er det noen her inne som tar eller får no for kvalmen sin.....tips eller råd tas i mot med glede;) Har ikke prøvd medikamenter enda.......

Ha en kjempe fin dag videre alle sammen :) 

Jenta 28 skrev:
Hei på dere !

Litt usikker på om jeg tørr og håpe på no enda......langsmindre
fortelle at jeg er gravid :)
Er bare 5+3.....så alt kan jo skje!!!!!

Formen min om dagen er mye bedre enn sist.....da spiste jeg ingenting
og fikk ikke no drikke i meg heller, for alt kom i retur!
Nå er jeg bare super kvalm hele tiden (føles nesten litt arm i kroppen), er flink til å spise ofte og lite og drikke mye vann:)
Er ikke på jobb om dagen men håper at d skal bli bedre denne gangen:)

Er det noen her inne som tar eller får no for kvalmen sin.....tips eller råd tas i mot med glede;) Har ikke prøvd medikamenter enda.......

Ha en kjempe fin dag videre alle sammen :) 

Jeg var veldig kvalm sist, og da brukte jeg først seaband (fås kjøpt på apoteket) men det hadde liten effekt, så jeg fikk afipran (kvalmestillende) og de funka.. 1 om dagen ca tok jeg til jeg var langt på vei, ca 17-18 uker...

EserehT skrev:

Er det hobikkje? Vår hannhund har ikke reagert, men kom på at jeg har hørt at dyr av hokjønn reagerer mer enn hanner. Vår har faktisk reagert rett før / når jeg har eggløsning, snodige greier. Hadde vært veldig hyggelig med et kosete dyr på fanget, men vår er altså like uinteressert (og forøvrig svær og beinete) som alltid... :)

Back
Topp