Hvordan er formen jenter? :)

Ro_25

Betatt av forumet
Jeg selv kan ikke klage! Er i super form fortiden :)
Bank i bordet, håper det holder seg!

Har egentlig vært i super form, men nå har pollenallergien slått meg helt ut. Godt det ikke varer så lenge:)

Fin fin form her også :-)

Bortsett fra at jeg er helt syltet av forkjølelse er formen kjempefin! =) 
Det hender at jeg kjenner det i bekkenet om jeg har vært i fysisk aktivitet, og det strekker endel i magen om dagen. 
Men humøret og formen er egentlig veldig fin =) 
Nyter det, til kroppen føles tung og treg

Formen er tipp topp her også :) Har slitt litt med en seig forkjølelse siden påske (kommer og går), og bekkenet er litt kranglete.. Men med litt vugging til gange og en del fysisk aktivitet for ikke å bli så stiv, så holder jeg det i sjakk som regel :) 

Formen kan jeg ikke klage på, annet enn vondt i bekkenet! Også en del migrene, men ellers i strålende form

Her går det IKKE bra... Kjempesliten og vondt i bekkenet og ryggen.. Måtte gå hjem fra jobb i dag fordi ryggen tok rett og slett knekken på meg.. Ikke noe gøy! Håper det blir bedre snart :) Nyt det dere som føler dere bra :D

Formen er strålende *Bankibordet*

Så utrolig stor forskjell fra forrige svangerskap. Nyter hver dag jeg får ha det sånn :)

bare en ting som kan beskrive formen her og det er

zzzzzzzzZZZzzZzzzZZzzzzZZZzzzZZZzzzZzz!!!!!!!!

skikkelig komatryne og vært sykemeld 50% siden 18 januar pga det.
i dag sovna jeg i lunsjen har bare 22 min pause siden jeg jober 4 timer men gjorde feil med kl så når jeg våkna skjønte jeg ikke en dritt...siden jeg hadde sovet 40-50min..  rimelig flaut....

Vært i super form de siste to ukene nå og synes den blir bare bedre og bedre for hver dag som går :) Bank i bordet ja, får virkelig håpe at den holder seg slik i resten av svangerskapet :) Da skal jeg ihvertfall bare kose meg og nyte!!

formen er helt super her også, kan ikke klage på noen ting bortsett fra at det strekker endel i magen om dagen. Regner med det skjer veldig mye der inne akkurat nå, og at muskelverken snart går over! 

Formen er flott her, jeg har vært kjempeheldig så langt. :)
Men når jeg har vært på beina 8 timer i strekk på jobb, da merker jeg det godt i legger og føtter altså. :P

Formen er super :) skal ikke klage i det hele tatt. Har faktisk lagt på meg 10kg alerede! så vis jeg blir lik min mor og søster når de gikk gravid, så skal jeg vell legge på meg enda 10kg...men det plager meg ikke.

Matlysten er på topp, syns jeg spiser hele tiden :)

Vi har fått vite at det er ei lita jeinte som bor inni mor <3 og hun skal hete Fie <3 
Jeg har kjent spark i ganske mange uker nå, og sparkene blir sterkere og sterkere for vær uke.

Jeg har fått bekkenløsning, sykmeldt 80%. Fin form, men det er veldig vondt å være i aktivitet for lenge, blir helt slått ut.

sliter fortsatt med kvalme, tette bihuler, å ett bekkend som ikke liker meg heilt.) men føler at ting går bedre da:)
er 50% sykemld vert siden nesten dag 1 . .:(

Back
Topp