Hvordan er formen,jenter?

lykkebo

Forelsket i forumet
Hva ganske "god" jeg,men nå tar kvalmen og hodepinen over igjen

Sliter veldig med bekkenløsningen.....Sover dårlig gjør jeg også, så blir jeg grinete i humøret av det!!! Phu!

Har vært veldig kvalm og sliten så langt. Men ikke kvalm i dag!! Så kanskje det begynner å løsne? Det hadde vært fantastisk. Resten av kroppen er grei. :)

Formen er super, foruten om bekkenet og ryggen som lever sitt eget liv:/

Er ikkje så verst i form egentlig.. Kjenner ut som bekkenet begynner og herjer på lit nå.. Plages med vondt i ryggen og verker i lysken til tider

egentlig er formen fin, men hatt noen dager no der eg har null energi og sover dårlig, og det passer ikkje så bra med to unger som krever en oppegående mor.. 
ellers er bekkenløsningen blitt verre siden jobben nekter å tilrettelegge litt for meg.. sliter litt med det no, så kjenner kanskje eg treng en liten sykemeld for jobben treng å se alvor og eg treng å få opp energien.. sist var eg sykemeldt nesten hele sv.skapet..:s vil ikkje det no..

Nja formen min er ikke forandre siden uke 6 kaster opp fortsatt, kvalm og sliten siden jeg ikke holder på stort. Bekkenet har også begynt å takke for seg :-( Så håper formen kunne blitt bedre snart. Litt lei av å være udugelig og ikke orke å fungere som mamma ,kone eller på jobb.

Trett og sliten og halsbrannen fra helvete, men var sånn sist også og jeg priser meg lykkelig for at det faktisk bare er de to tingene der jeg har:) Blir enda litt kvalm/uvel om jeg spiser feil eller for dårlig, men så lenge jeg passer på maten er det bra:)

Egentlig ganske god; har ikke noen spesielle plager, kun småplager. Men ble skikkelig forkjølet da jeg kom hjem fra Tyrkia for to uker siden, og forkjølelsen vil ikke slippe taket, så dermed har jeg slett ikke vært i noen god form i det siste. Men er lei nå, så satser på at jeg er frisk til jeg skal til jordmor på torsdag:)

Er ikke kvalm eller noe.  Er i grunnen ganske fornøyd, men det begynner dog å bli tungvindt å plukke opp ting fra gulvet he he

Formen er kjempefin den :-)

Jeg begynner å bli leeeeei :p
Samtidig som jeg koser meg for han sparker så mye om dagen, så er jeg så leeeeeei... Haha. Bekkenløsninga, vondt her og der, og formen er aldri fin nå føles det som! Nå har litt kvalme kommet tilbake, litt småuggen i formen heele(!) tiden!

Jeg får trøste meg med at andre har det verre.. :/

Helt SUPER!!! ingen plager som jeg har å klage over. Kjenner nydelige spark hver dag

Er inne i en gooood periode!! Kynnere kjenner jeg ja, men de er ikke så plagsomme/vonde - blir bare litt sliten i perioder av de.. 

Back
Topp