Hvordan er formen jenter?

olsenbanden2

Betatt av forumet
Hordan er det med dere?

Sover litt dårlg på natten jeg da, lille er aktiv, og jeg finner ikke mange behagelige stillinger. Ellers, svimmel og nummen i kroppen pga lav hb, litt bekkenplager, bristet ribben pga spark, og vanvittig mye kynnere... men ellers i toppform...hehe[:D]

4 uker til termin, merker jo at ting blir tyngre og tyngre for hver dag, så jeg håper, håper, håper ikke på å gå så mye over tiden!![&:]

Håper dere har det bra!

Jeg sover dårlig om natten, tar lang tid før jeg sovner, og jeg sovner ikke skikkelig før utpå morgenen.
Våkner av at jeg må på do eller at jeg har så vondt at jeg må skifte liggestilling.
Begynner å bli veldig tungpustet, av og til kjennes det ut som jeg skal svime av (alle tester er som de skal).
Formen varierer veldig fra dag til dag. Idag tror jeg at jeg kan sove hele dagen!
Har nesten ikke kynnere i det hele tatt! I allefall ingen med smerter [8|]
Men jeg synes godt han kan komme ut nå jeg.

Kjenner meg igjen! blir så utrolig deilig å ligge på magen igjen!!!

Et godt råd: ligg mye på magen etter fødsel, da trekker livmoren seg fortere sammen!

Lykke til! [:)]

Jeg også har det ikke bare bare om natten. Sover dårlig, opp å tiss, våkner at jeg snur meg, vannskelig for å finne riktig stilling. Men noe som plager meg hver natt er de vonde legg-krampene.....

Halsbrann så fort jeg drikker eller spiser noe som jeg ikke gjør daglig (brus,taco,sitron,egg osv)

Nå skal det bli deilig å bli ferdig. Vi hjemme har nedtelling for fult :)

samma her... er ganske så utålmodig!!! Men, det er faktisk ikke lenge til 17 des. gleder oss sånn!!![:D]

Er endel plaget av halsb.jeg også, det hjelper litt m melk.

Hei! Jeg sover også dårlig om natten, men det har jeg vel gjort nesten i hele svangerskapet. Må på mange tisserunder og snur meg fra side til side, finner ingen god sovestilling lengre, og savner å kunne ligge på magen. Har vondt i korsryggen og kynnere har jeg omtrent hatt i hele svangerskapet også, er litt ubehagelig iblant.

Er ellers i fin form og har også kun 4 uker igjen til termindatoen 19. des. Så håper babyen kommer til jul, det blir uansett verdens beste julegave i år.[:)]

Formen er vel så der. Mye hetetokter, sover dårlig om nettene jeg og. Enten fordi jeg må på do, ikke greier å snu meg ordentlig. Bekkenløsningen blir ikke bedre, osv, osv. Er ofte nummen i magen...sånn sovende følelse. Flere som har det sånn? Men nå er det ikke så lenge igjen da... bare 5 uker og 3 dager. Syns ikke det var så lenge siden jeg hadde 12 uker igjen... Og nå kan vi konsentrere oss om baking, julevask og juleinnkjøp. Bare håper jeg ikke går noe over...

Samme her, vannskelig å sove. legger og vrir meg og finner ingen god stilling. Sambo sier jeg stønner og okker meg i søvne.. Litt sliten i rygg og bekken, men ellers ganske så fin form. Det er lille jenta som bekymrer meg. Var på min ukentlige ultralyd i dag, der de oppdaget at det var lite fostervann. Jeg fikk bedskjed om å følge med på liv. Skal på ny time på søndag. Håper alt er bra med henne.

I natt sov jeg himla godt fra kl 23 til kl 04.. Etter det var jeg våken hver halvtime som vanlig.
Må si det var deilig å sove så lenge i en gang! Lenge siden sist, og lenge til neste gang!

Synes egentlig jeg har vært heldig med dette svangerskapet. Har ikke så mye halsbrann, kramper i leggene er sjelden. Bekkenløsningen er minimal i forhold til forrige gang.
Selv om jeg er stor og han snart bør komme ut, føler jeg meg utrolig opplagt nå. Var så mye verre sist.
Er godt å kunne nyte den siste tiden av graviditeten også! [:D][:D][:D] Klarte ikke det sist!

Drømte noe forferdelig om fødsel i natt da! [&:]

Back
Topp