Hvordan er formen idag da jenter?

Cameleon

Gift med forumet
Jah, det lurer jeg på!

Jo kan ikke klage.. Ligger på sofaen å sløver.. har litt stikking i magen. så i dag blir det avslapping.. redd for at det skal skje noe galt. Men har ikke mat lyst:( å de er ikke likt meg.. å har fått øme bryst.
Litt overrasket over at jeg ikke er morgen kvalm ennå...
Føler jeg ikke har noen utpregete tegn på at jeg er gravid:(

Du da?

her er det som det har vært siste dagene, ekstrem kvalme og oppkast hele tiden.. travelt, men det er nok verd det til slutt!
Her er tørre kjeks, kvalmestillende tabeletter og seaband et must om dagen! Ligger rett ut på sofaen, og koser litt på magen innimellom! Er jo fantastisk å tenke på hva som er inni der! [:D]

Ser med skrekk og gru på morgendagen, og er livredd det blir en sykemelding på meg... [&:] Ser ikke for meg å klare å stå i butikken mens jeg spyr så mye som jeg gjør.. Selv om arbeidsgiver virkelig håperjeg skal være på jobb pga ferie og mange syke.. Men det går jo ikke når formen er sånn.. Litt dårlig samvittighet for det merker jeg.. men..! [&:]

Ja mage kos er kjempe kos:D
Ligger stort sett å tenker på fremtiden jeg, alt vi må skaffe oss [:D]
Lurer veldig på om jeg skal bruke vogna som jeg og mine søskenbrukte eller om jeg ska ha nye en...
hmm..

er en tenker, så tenker ALT FOR MYE!!
[8D]

Ikke noe kjekt å stå i butikk å spy :/ huff..
Håper det ordner seg for deg:)

Gleder meg så enorm til legen på onsdag at jeg holder på å gå i oppløsning!
Håper jeg får tidlig UL. for jeg aner ikke hvor langt jeg er på vei..

Mn tipper ca 5+3.... Mn hadde blitt super glad vist det var mer:D

formen er fortsatt fin og jeg fortsetter med vasking og rydding i dag. Bare 6 dager igjen til bryllup og 3 dager til de første tilreisende gjestene ankommer

ORIGINAL: addi

formen er fortsatt fin og jeg fortsetter med vasking og rydding i dag. Bare 6 dager igjen til bryllup og 3 dager til de første tilreisende gjestene ankommer

Ååå, så spennende! Lykke til med ryddingen og vaskingen! Blir jo kjempe kjekt med bryllup da!! [:D][:D]

Jeg har ikke et eneste graviditets symptom jeg..... [:)] Bare stikkinger i magen.... Men det er jo fint det da!!! Så jeg skal ha vaske og rydde dag i dag... [:D] hihi...

Ikke på topp, ble sendt hjem fra jobb etter å ha kastet opp tre ganger på null koma niks [:'(] Er så ekkelt, er så redd for at de skal tro at jeg er fyllesyk.... Det er liksom søndagmorgen..... [8|] Men,men.....

Formen er ganske bra,men kvalmen er mer ekstrem i dag.[8D]Doven cola hjelper nok. hih

Back
Topp