Hvordan er formen i siste innspurt?

janfeb*

Betatt av forumet
Juli13-jentene
Nå er det vår måned! Og jeg lurer på hvordan dere har det, både fysisk og mentalt ;)
Her går jeg og lurer på når jeg går på en smell... formen har i flere uker vært på topp (bortsett fra en bihulebetennelse), og jeg har fortsatt overskudd og bevegelighet :) Med de to andre var jeg ubrukelig på samme tidspunkt! Føler meg flott og helsa er super. Mentalt så gleder jeg meg til fødsel, er ikke utålmodig, men gruer meg til alt i etterkant (sår og mørbanka, renselse og melkespreng og etterrier...).

Lillebror 24. juli

I dag har formen vert helt topp :) Vi har vert på leos lekeland med alle 3 ungene og har vert i mange forskjellige rutsjebaner og gått opp og ned i disse "løypene".. Har ikkje såte mye i ro :D Så eg får vell det igjen i morgen når eg står opp... 10 dager igjen til termin :D

Her er d nok værre mentalt en fysisk. ... Er lei av å vagge å være uhamslig. Lei av å ikke strekke til som mamma til storesøster. .. men i værste fall har jeg 17 dager igjen.. er vel bare å holde ut...

Er så spendt på å treffe prinsen vår....

venter en prins 6juli

Gravid formen er ok... men er tilbake på antibiotika etter ett nytt galle-anfall og betennelse .. så hele helgen i vasken --så sliten av å ha vondt uten at det betyr at lille gutt er på vei .. så akkurat nå kunne han kommet kl 23:58 i kveld og jeg ville vært SÅ GLAD!! HÅPER han kommer til noelunde termin .. og at jeg ikke får disse plagene under fødselen!

men veldig klar for å treffe lille nå :)

Formen er så som så.. Sliter med bekkenet, dårlig søvn mye pga vonde hofter og må på do flere ganger, mye nedpress og utrolig lite energi. Sliter med psyken nå for jeg har så dårlig samvittighet mtp storesøster.. Gleder meg til å bli en bedre mor igjen som klarer å engasjere seg litt mer i lek med henne og ha litt bedre humør og lengre lunte! Gleder meg også til å få kroppen på stell igjen.. Føler meg helt grusom for tiden.. Uff.. Hadde vært veldig kjekt hvis hun ville komme før termin altså men så heldig er nok ikke jeg ;)

Termin 16 Juli

formen min er helt super, er litt tungt med kynnerne innimellom, men ellers er jeg i toppslag :) er ellers veldig veldig spent på fødselen og hvordan det kommer til og starte, og ikke minst når .:)

Jeg føler formen er grei, men slike dager som idag når mannen jobber masse ute, og styrer og steller, og jeg føler jeg gjør nada i forhold, så vet jeg jo ikke helt om formen er helt god allikevel.
Men skal jo bli deilig å bli seg selv etterhvert utover høsten, og kan jobbe litt fysisk med hus og hage igjen. :)
Men sånn hverdagslig føler jeg at jeg klarer meg bra, til tross for bekkenløsning og mye nedpress. :)

❤ Termin 12. Juli ❤
❤ Theodor 6.mai -10 ❤

Formen er ikke så verst nå, faktisk bedre nå enn for en måned siden. Det kan jo selvfølgelig være fordi jeg slapper mye mer av nå som jeg har permisjon, men jeg føler meg også litt piggere, har mer energi.

Formen e kjempe bra :) litt ubehagelig med kynnere,men overlever :)
OG med en aktiv snart 2 åring, så blir det litt tungt :p Men går seg til :)
Siste uka på jobb før perm starta imorra, så ser fram til fredagen jeg da :)

Her er d nok værre mentalt en fysisk. ... Er lei av å vagge å være uhamslig. Lei av å ikke strekke til som mamma til storesøster. .. men i værste fall har jeg 17 dager igjen.. er vel bare å holde ut...

Er så spendt på å treffe prinsen vår....

venter en prins 6juli

Det føler jeg mye på også :(

Helt greit.. men veldig hormonelle :(

vente ei tulle 20 Juli ♡

Hvis ikke jeg hadde hatt forkjølelse med kraftig hoste på natterstid, hadde alt vært knall;) Holdt på en uke nå, så begynner å bli lei:( Men 3 dager igjen på jobb så er det permisjon, så da får jeg kanskje tid til å slappe av å bli frisk;)

Venter et lite mirakel 25.07.13

Back
Topp