Hvordan er formen i dag?

Kvalmedag i dag og vondt i hodet..
krøyp til korset i dag og ba om gradert sykemelding!

Ikke form her heller men det er mer psykisk. Skal absolutt ikke klage for det kunne vært verre ♡

Forkjølelse som henger igjen.. vært forkjøla siden forrige mandag. Ganske lei.

Syk... igjen. Før jeg egentlig var blitt frisk etter forrige runde. Så lei av å være syk, blir syk hele tida, minst hver tredje uke. Også varer det 1-2 uker. Kraftige forkjølelser med feber, MASSE snørr, hoste osv. Og hadde influensa hele jula til tross for vaksine.

Nå er jeg bare kraftig forkjøla, men slitsomt nok. Snørra renner konstant, hodet er tett og hadde feber i går. Lei lei lei. Vil ha vår. Ser for meg at det blir mindre sykdom også da

Formen min er i grunnen ok.
Er bare sliten, og litt uggen i magen pga et eller annet jeg har spist som den ikke har satt pris på :o

Forkjøla og trøtt, ellers er formen ok. Jeg er også forkjøla heeeele tiden! Kan ikke huske det var slik sist graviditet. Men da hang jeg jo ikke med en barnehagegutt som også er konstant forkjøla...

Er litt forkjøla og litt sliten. Har unger og samboer som vekker meg om natten. Og om jeg prøver å hvile litt på dagen så blir jeg vekket da også. Men skal ikke klage. Formen er heldigvis egentlig ganske bra. Skulle bare ønske jeg hadde litt mer energi

Er stort sett i god form, men har litt vondt i bekkenet innimellom.

Tja, vondt i hodet, kvalm, svimmel og helt sinnsykt sliten. Men ikke av de verste hode- eller kvalmedagene, heldigvis! Takknemlig for det! :-)

Jeg er faktisk overrasket over at formen er ganske bra. Osteopat sier at bekkenet mitt er helt løst/mykt, så de smertene jeg kjenner nå er musklene i hofter / rompe / rygg som overkompenserer litt, og det er greit nok. Jeg får behandling både fra henne og hjelp av samboer når det er som værst. Hodepinen jeg hadde intenst for noen uker siden, er borte nå ved hjelp av tilskudd av mineraler (kalsium og magnesium) og den behandlingen jeg får av osteopaten.

Mine plager er mer halsbrann, ei stygg hemoride på grunn av presset til tvilling 1 og press i magen / tissen på grunn av samme tvilling (den som ligger på venstre side) :p

Er i fin form, og det er litt godt etter å ha vært forkjøla i en lengre periode. :)

Humøret er helt ute, og ganglaget også [emoji17][emoji20] går og håper på at jeg får en psykologtime snart, før det tipper fullstendig over...

Nå sitter man her sånn halvveis i mørket med sønnen min som våkna for 1 time siden. Øynene føles helt hovne og kroppen er veldig sliten.

Back
Topp