Hvordan er formen i dag?

NasseNøff2014

VenterJente2014
Ja, jenter - hvordan er formen i dag?

Jeg føler litt tappet for energi og vil bare være senge liggende.

Kjenner at det er ubehagelig i nedre del av magen når babyen sparker, nesten som litt krampe. Kombinert med murringer/smerter i høyre rygg.
Lurer på om fødselen nærmer seg...

Ble lagt inn på sykehuset natt til tirsdag pga blødninger og 4 cm åpning. Men uten noe smerter/rier...
Legen ville verken stoppe eller sette i gang fødselen, så ligger her å venter....

Sent from my iPhone using BV Forum

Her er formen helt grei i dag, men kjenner jeg er sliten etter 3 litt travle dager. Må ta det litt mer med ro tenker jeg. Har en del nedpress og uvel. Skal på 3 modnings akupunktur time i morgen så er spent på om det snart skjer noe :p

Oi! Med 4 cm åpning er du snart i full gang, du da..! Så spennende! :)

Jeg er i fin form i dag, følte meg ganske uthvilt da jeg våknet, faktisk - lenge siden sist! :) Magen er langt nede og det både stikker og murrer, men med en måned til termin får jeg nok bare innse at jeg bare innbiller meg at ting er nærmere enn de er ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Var i god form og godt humør i går, men i dag er eg eg trøtt og sliten... 6 dager igjen på jobb, men et tonn av ting å gjere før den tid...

37+0 idag. Formen er fin men blir fort sliten og trøtt :) sover dårlig om natten, da lille i magen spreller og danser på blæren. Er 100% sykmeldt og vært det i en uke nå. Jeg må være ærlig å si at jeg nyter det. Bare tenke på meg selv en liten stund før det braker løs. Pleier meg selv med frisørtime, massasje og voksing av legger;)
Stikker og murrer der nede rett som det er. Magen er sunket men vet ikke om hodet er festet. Jordmor sa ikke noe om dette i forigårs. Håper at hun holder seg inne en uke til iallefall, for da kommer pappaen hjem fra sjøen :)

Sent from my iPad using BV Forum

I dag har jeg kjent på veldig vondt bekken og rygg. Noe jeg har vært heldig å slippe tidligere i svangerskapet. Kjenner meg også veldig øm helt nederst i tissen liksom.. Kanskje det som kalles skambeinet. Litt som om jeg skal få mensen snart.. Er dette typisk modning? Er førstegangs, så vet ikke hva jeg skal forvente..

Sent from my iPhone using BV Forum

Formen er tipp topp :D
6 dager igjen på jobb før permisjon. Sover veldig godt, ingen vondter og fungerer tilnærmet normalt :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp