Hvordan er formen i dag jenter? og hvor langt er dere på vei?

Smila79

Forelsket i forumet
Selv er jeg 4+4 i dag og formen er fin. :)
Kjenner jeg er veldig øm i brystene og veldig oppblåst.. litt treg i magen også :-S

Liker symptomene, for da kjenner jeg at jeg er GRAVID :-D

Ha en super dag!

Trøtt og kvalm kan vel beskrive formen så langt idag ;) Men jeg skal nyte hvert symptom som kommer!! Lovet meg selv etter at jeg mistet at jeg aldri skal klage hvis jeg bare fikk være gravid igjen!!
Er 4+5 idag <3<3

Jeg har veldig ømme pupper, oppblåst, trøtt, Helt tom i magen når jeg står opp så må ha i meg mat, ellers er jeg i fiiin formNoe jeg ikke har vært i de 2 forrige svangerskap. Er 4+3 idag

Mammz87 skrev:
Trøtt og kvalm kan vel beskrive formen så langt idag ;) Men jeg skal nyte hvert symptom som kommer!! Lovet meg selv etter at jeg mistet at jeg aldri skal klage hvis jeg bare fikk være gravid igjen!!
Er 4+5 idag <3<3

Sånn tenker jeg også.. Nyter å ha ømme bryster.. hihihi ;)

5 + 5 står det på bv at jeg er. :) Som dagene går altså *liker!!*.
Uggen om morgenen så får ikke i meg særlig mye annet enn kaffe, ikke helt det beste men. Ryggen er vond og dum og nesa er helt tett. Yesda, baby skal det bli:P

Idag er jeg 4 + 5 på vei i følge BV, selv om tickeren viser 4 + 3 .. Formen er endelig stigende etter 2 dager med omgangssyken... Skal bli godt å komme seg ordentlig igjen slik at jeg kan kjenne etter graviditetssymptomer :) Er en del murring og litt stikking da, så merker jo at det er noe som fåregår der nede :p Hadde det helt likt med førstemann og ltt morgenkvalme gjorde sitt inntog rundt 5-6 uker, så det kommer vell snart det også vil jeg tro... Men det er egentlig bare betryggende :) Husker sist gang, for da ble jeg så flink til å ta et glass juice eller spise litt med en gang jeg sto opp, slik at jeg ikke ble kvalm.. Dette endte i en del dager uten kvalme og jeg ble til slutt litt småstressa over at jeg ikke ble kvalm og fant ut at jeg skulle sminke og ordne meg FØR jeg spiste, dette endte så klart i spyinga, men da fikk jeg hvertfall bekreftet at alt var som det skulle.... :p

jeg er 4 +2 og formen er på topp. har ømme bryster, og oppblåst mage

5+1 og helt fin i formen! :) Litt murringer, kjenner at det skjer noe - men det er bare finfint for det minner meg på det lykkelige faktum at jeg er graviiiid!
Ellers såvidt litt ømme bryster, og kanskje litt trøttere enn vanlig? Eller ikke? Vet ikke, er vel alltid trøtt i januar/februar, så ikke godt å si.
Fin i formen og glad og fornøyd!

På "min side" her på forumet så står det forresten at hjertet til spiren min begynte å slå i dag.. ♥♥♥

Er 4+4 i følge babyverden:)

Formen er bra. Merker ikke så mye enda, men føler meg oppblåst og tisser oftere..Kvalmen kom i uke seks sist, så bare venter!! Alle graviditetstegn tas imot med åpne armer:)

Er 5 uker på vei i dag. Formen er helt fin. Litt murringer nede i magen bare. Håper formen holder seg fin i 8 mnd til. Håper den blir like fin som sist, hadde ingen plager då :) Deilig :)

Fin form, synes egentlig jeg har litt lite symptomer.. Litt murringer og det kjennes ut som om noen har festet en strikk inne i magen min, som de driver å drar i!

Back
Topp