Hvordan er formen i dag da jenter?

*babypåvei87*

Andre møte med forumet
I dag er min ille:-( hodepine, stuptrøtt og kvalm..blæh.. Litt syting må til :sad010 Har heldigvis en fantastisk samboer som lager mat og styrer her.,

Ikkje toppform her heller! Sliter mye med kvalme og er utrulig trøtt :(

Stup-uendelig-trøtt i hele dag, skal snart finne senga :) for nå føler jeg meg sliten og tung i kroppen

Føler meg så heldig, forrige svangerskap vart jeg kjempe kvalm med masse oppkast, men denne gangen ingen ting. Kun trøtt og oppblåst og ikke minst sulten, men føler meg fin :)

Veldig trøtt, og sinnssyke voksesmerter i livmoren. Har ikke hatt det før 9+6, så det er veldig frustrerende.

Dårlig matlyst og kvalm, men småspiser eple og potetskruer siden det demper kvalmen såpass at jeg kan fungere i hverdagen og på jobb. Legger meg en time eller to tidligere enn normalt på kvelden og er konstant sliten, men ikke trøtt.

Har vært sengeliggendes en uke . Men har ikke noen andre symptomer enn jeg pleier . Hodepine,tretthet og ømme pupper.

Jeg er skikkelig kvalm, sliter med å få i meg mat (til vanlig er jeg veeeeeeeeldig glad i mat!).I tillegg er jeg veldig trøtt. Jeg kjenner at det er litt vanskelig å forklare/skjule "latskapen" og det at jeg ikke klarer å spise, og ikke engang klarer lukten av bla kaffe. Jeg er bare i uke 6-8 et sted, så jeg syns det er litt i tidligste laget å offentliggjøre årsaken...

Back
Topp