Hvordan er formen hos dere damer??

lillerumle

Flørter med forumet
Føler formen min e helt ræva :-(
Blir så sliten å tungpusta av ingenting, energinivået e tomt, har lissom ikke andre tanker å låne av ...
Slit endel med kvalme, i tilleg til at blodsukker skal holdes stabilt ( bruker hurtig og langtids insulin), må små spise hele tia...
Er 9+1 i dag :-)

Rævva for det meste på dagen :(
Veit ikke hvorfor, men føler meg bedre fra ca 17 og utover, derfor jeg er våken nå. Spiser for å ikke bli kvalm, har ikke lyst på noe spesielt. Bruker kvalmestillende. Har også lite energi og følelsen av å skulle besvime om jeg gjør mye/står lenge. Håper det blir bedre snart :) 9+6.

Sliten, trøtt og småsulten hele tiden. Slitsomt! Har i tillegg en ordentlig morgenfugl på 16 måneder, blir gal snart

Helt elendig :-( trøtt, kvalm, sliten og egentlig ganske lei.. men får bare håpe det blir bedre snart.

Jeg har det ganske bra faktisk. Er nok trøttere enn normalt men hva kan man forvente med nattevaktsarbeid... Må bare passe på å spise ofte slik at ikke kvalmen inntrer...

Ikke så veldig bra. Var litt bedre i uke 9. Men nå i slutten av uke 10 kaster jeg opp og spiser lite. Må spise veldig lite og ofte fordi jeg blir så fort mett. Og glemmer jeg å spise ofte nok blir jeg kvalm oc brekker meg. Og har i tillegg blitt forkjølet nå :-(

Formen begynner å bli bedre her:). Er 9+6, må jobbe med å ikke kaste opp etter frokost, og har klart å la være en del nå:). Brekker meg fortsatt og må spise ofte og lite. Ellers er puppene fortsatt hovende, trøtt og tisser ofte:)

Jeg har hatt det så gale det går an å få det frem til nå, men jeg føler faktisk det løsner litt nå! Jeg tør ikke rope hurra! Men fra å være sengeliggende mesteparten av dagen og bare gulpe og holde seg fra å spy til å kunne SITTE og tilogmed være litt på pc er super forbedring for meg! Kvalmen styrer jeg med å spise når kroppen begynner å yppe seg og spiser bare det jeg virkelig har lyst på. Jeg sliter enda med reisesyke og da med å lese både på mobil, pc og bøker. Veldig kjedelig!! Så har jeg slitt med ryggen siden uke 4, kan ikke stå for lenge, så matlagingen er på minimumsnivå. Gikk min første tur i går siden jeg ble gravid, imponerte meg selv. Håper dette går bedre og bedre nå. 6 uker i helvete var lenge nok med 2 småbarn som krever sitt! Så da har jeg bare kvalmen, som er der hele tiden, men som ikke når de store høydene lengre, null energi, hodepine, stikkinger i brystet, hjertesmerter og hjertebank, tungpusten og lungestikkinger, ligasmerter og korsryggsmerter :P MEN jeg er bedre enn for en uke siden! Må fokusere på det positive!

Trodde kvalmen var i ferd med å gi seg, men til morgenen i dag var faktisk første gang jeg kasta opp... Har også dundrende hodepine selvom jeg drikker masse vann... Er 11+6....

Trodde kvalmen var i ferd med å gi seg, var så bra i helgen og bare litt uggen innimellom

Men nå har jeg vært kvalm siden i går ettermiddag igjen :-( blææææh

Og jeg som har gledet meg sånn til kurs denne uka! Blir alt annet enn festlig

Er trøtt og tom for energi. Men det er nok ettåringen sin feil Driver å manne meg opp til husarbeid, men vil helst sove

I de siste dagene har formen vært stigende, ikke så mye kvalm og trøtt lenger :D

Fortsatt laber form... Konstant kvalm og kaster opp hver dag. Men jeg er ikke helt sengeliggende, så det er et lyspunkt!

Her går dagene tregt, ligger på sofaen og blir utslitt av ingenting. Spyr og brekker meg og alltid kvalm.

Er 13 uker i dag, og føler meg veldig bra nå! Virker som jeg er over den verste kneika:-) kvalmen er borte!! Det som fortsatt gjelder er trøtthet og litt humørsvingninger:)

Her er formen kjempebra nå, vært kvalm og kastet opp i 3 uker.. For 4-5 dager siden ga det seg :-D Synes det er kjemperart da jeg føler at denne graviditeten sålangt er stikk motsatt den forrige! Så jeg klager ikke :-D 10+0 i dag :)

eneste som plager meg nå er at jeg har så vanvittig vondt i nakke/skuldre,og det har ingenting med graviditeten å gjøre,men så typisk at det skulle komme noe nå når jeg føler meg bra bortsett fra at jeg blir fort klar og trøtt. er 11+4 idag:)

Jeg er i god form, jobber fullt (turnus), men merker at jeg er mer trøtt og blir fortere sliten da. Mitt største problem (og det er jo ikke et problem ifht mange andre) er at jeg er sulten HELE tiden. Oksehunger liksom. Jeg er ikke så god på behovsutsettelse så frykter at både jeg og ungen kommer til å rulle i mai...
Ryggen begynner å gnisse litt da, håper det bare er tilfeldig og at det går over snart:)
Er uke 9+6.

Har endelig fått kvalmestillende så nå er formen super! Men jeg blir sååå trett av de tablettene... men heller trett enn kvalm ;)

Back
Topp