Hvordan er formen for tiden?

Formen er bra, men kroppen er sliten:p

Formen er bra, bare en del vann i kroppen, så må ligge med beina høyt et par ganger iløpet av dagen, ellers sprenger føttene mine [emoji12]

Form? Hva er det? [emoji23][emoji23][emoji23]
Sliten og tung. Vondter overalt som fører til lite søvn.
MEN, på den positive siden, så har bekkenløsninga blitt sååååå mye bedre, og det er fantastisk deilig [emoji38]
Hormonene herjer for fullt, og jeg har følt meg direkte crappy ei ukes tid :-P
De siste par dagene har kynnerene tatt seg opp, og nedpresset er såpass at jeg har måtte kjenne etter om det er et hode mellom beina mine eller ikke [emoji23]
33+6 i dag, og nå ser jeg det ble mest et syteinnlegg, beklager det [emoji85]

Varierer. Noen dager er den ok, andre dager er jeg så dårlig at jeg så vidt klarer være alene med ungene.

Prøver å ikke gjøre for mye, for da pleier jeg bli "straffet" med noen dårlige dager med kvalme og vondt.

Ganske kjip egentlig... Tror jeg fokuserte så hardt på å fullføre skoleåret og eksamen at jeg ikke tok meg helt tid til å kjenne etter hvordan formen egentlig var. Nå klarer jeg nesten ingenting, svikter helt i bekkenet.

formen er ganske så fin, selvfølgelig så begynner det å bli mer tungt å man kjenner at den lille presser mer på nerver å slikt men ikke noe som er utholdelig :)

Formen er ok, og det er jammen bra siden jeg har 2 andre små som jeg stort sett er alene med ;) "bare" trøtt og litt ekstra hormonell :p

Kan ikke huske sist formen var bra.. kvalm og "fyllesyk" hver dag...

Formen er gravid :P Tungt, vondt, sliter med pusten, hovne bein, hormonell, ingen energi....akkurat sånn det skal være, hadde ikke forventet noe annet:hilarious::hilarious:

Kan IKKE klage... Har det bedre enn mange andre... Men er lei av å være gravid og merker det jo på alle små ting som jeg sliter med(trøttheten, korsryggen, litt bekken greier, mage i veien, spark i ribbein) føles større og mer irriterende... Men klarer det meste av det jeg skal[emoji106] så fornøyd med det..

Formen er som forventet i uke 36. Har lite energi og er tung. Alt er tungt hehe. Blir mer og mer irritabel også. Godt det ikke er lenge igjen! [emoji2]

Back
Topp