Nursie86
Forelsket i forumet
Jeg er i rimelig god form vanligvis. Trener mye. Så var vistnok tidenes sprekeste pasient etter 24 timer med rier fra h*****, som til slutt endte me katastrofekeisersnitt. Følte meg i fin form (utenom vondt i såret selvfølgelig) de første dagene. Nå en uke etterpå føler jeg meg i så dårlig form at jeg blir skremt.
Tror ikke det er infeksjon altså. Såret ser helt fint ut. Men er helt tom.
Tar det på såpass mye å få en baby samtidig som man er blitt operert?
Trodde kroppen ville takle dette bedre.
Nå er jeg på vei (føler det som), å bli deprimert av alt dette. Er rett å slett så avhengig av å røre på meg at det sliter sånn psykisk på meg at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.
Er på små trilleturer hver dag. Klarer ikke å gå så langt desverre, presser kroppen det jeg kan føler jeg.
Hjelper heller ikke på at sambo drar ut på ski i flere timer, mens jeg sitter inne å har vondt.
Hvordan er/var formen deres etter KS?
Jeg hadde fødselen min for 9 dager siden.
Beklager virkelig sytingen min altså. Skal ikke være greit å være hormontroll!!!!!!
Tror ikke det er infeksjon altså. Såret ser helt fint ut. Men er helt tom.
Tar det på såpass mye å få en baby samtidig som man er blitt operert?
Trodde kroppen ville takle dette bedre.
Nå er jeg på vei (føler det som), å bli deprimert av alt dette. Er rett å slett så avhengig av å røre på meg at det sliter sånn psykisk på meg at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.
Er på små trilleturer hver dag. Klarer ikke å gå så langt desverre, presser kroppen det jeg kan føler jeg.
Hjelper heller ikke på at sambo drar ut på ski i flere timer, mens jeg sitter inne å har vondt.
Hvordan er/var formen deres etter KS?
Jeg hadde fødselen min for 9 dager siden.
Beklager virkelig sytingen min altså. Skal ikke være greit å være hormontroll!!!!!!