Hvordan går det med dere nå, damer, opplever dere mange forandringer i formen for tiden?
Her har vi nådd 37+2 og det er stadig nye «erfaringer»
Ryggen er nå blitt ganske lei av å bære på 20 kg ekstra og jeg blir svimmel stadig vekk som ikke er så stas, men så opplever jeg mye mer nedpress, stikk fortil og kynnere.. som jeg med all min godvilje tolker som små steg i retning av at denne delen av moroa snart er over
De med senest mulig oktober-termin har rett over 5 uker igjen.. det er ikke lenge nå
Her har vi nådd 37+2 og det er stadig nye «erfaringer»
Ryggen er nå blitt ganske lei av å bære på 20 kg ekstra og jeg blir svimmel stadig vekk som ikke er så stas, men så opplever jeg mye mer nedpress, stikk fortil og kynnere.. som jeg med all min godvilje tolker som små steg i retning av at denne delen av moroa snart er over
De med senest mulig oktober-termin har rett over 5 uker igjen.. det er ikke lenge nå

Savner så innmari å kunne bevege meg, etter 8 uker på sofaen skal jeg aldri ta det å kunne gå en tur når man vil som en selvfølge igjen. Hovedproblemet mitt er bekkenet, men sliter også med vonde ribbein, kynnere, tett nese og konstant følelse av å ikke få nok luft eller at maten stopper opp i halsen. Det er liksom ikke plass til noe annet enn babyen i magen virker det som
9kg ekstra på kroppen hjelper jo selvfølgelig ikke. 35+5 i dag og har et håp om å få beskjed om at de ikke vil la meg gå over tiden når jeg er på vekstkontroll neste uke.
17 dager går nok fortere enn man tror. Utrolig artig at gruppen vår er neste ut.. gleder meg til første post om oktoberbaby.