Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Akkurat i dag har formen vært helt forjævlig. Vondt overalt. Bekkensmertene har nådd nye høyder. Ekstremt sliten. Ustabilt humør. Men har en dag av hvert, så håper på en god natts søvn og en bedre dag i morgen og en bra helg!
Idag har jeg vært i toppform trøtt på morgonen som alltid, så var ikke på jobben før 09:30 (dumt når jeg skal jobbe 5 timer, det blir så sent før jeg får kjøre hjem da!) men følte det gikk bra på jobb og etter 3 timer måtte jeg far hjem allikevel fordi jeg manglet noen papirer og da fikk jeg gjort mye hjem ettersom jeg var oppe og pigg
Mye kynnere til kvelden da, men det er jo standard hver dag, uansett hva jeg gjør for noe... Og imorgen har jeg fridag!
Sånn passe Egentlig ikke så veldig verst, med unntak av at det aaalt for varmt i dag 25 grader og ingen mulighet for nedkjøling i leiligheten er drepen altså,, og så er jeg veldig sliten i mage og rygg etter å ha sittet med skriftlige oppgaver nesten hele dagen
Syyyyke kramper øverst i beina (som om noen prøver å rive av beina), som skyldes trykk på nerve. Heldigvis skjedde dette hjemme, etter arbeidstid. Men ellers fin form, plages mye med halsbrann men har tabletter så overlever jo det.