Hvordan er formen din?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
Akkurat i dag er den ikke så bra, men det er pga en heftig forkjølelse med hodepine, kroppsverk og alt som hører med. I tillegg fikk jeg visitt av kvalmen igjen så det var jo hyggelig :p Har hatt noen bra dager siste uken da, bare trøttheten som henger i. Sliter med å holde meg våken gjennom en arbeidsdag og sovner på sofaen hver kveld når minsten har lagt seg.

Sitter fast i sofaen... Etter en tøff Fysio time.. Og noen tøffe netter...

Dårlig form i dag, som så mange andre dager. Trodde i hvert fall at kvalmen skulle forsvinne, men neida, er snart halvveis og den er fremdeles en fast følgesvenn :yuck: Har mye hodepine, til tross for to kiropraktortimer bare denne uka. Men alt er glemt så lenge alt går bra til slutt! ;)

Overraskende bra form i dag. Vært på kino med kjæresten og besøkt en kollega i det nye huset før det :)

Veldig bra! Merker egentlig ikke at jeg er gravid, men ble tilbudt sitteplass på det overfylte toget i dag, så det syns vel for omverdenen nå :-)

Jeg føler meg i nesten litt bedre form nå enn før jeg ble gravid. Trener nesten hver dag, og er fortsatt instruktør i BodyPump på treningssenteret.

Bra form i dag. Er så delig å ha energi igjen! Er 100%, men noen små trøtteperiodet innimellom. Fått stoooor mage som alle kommenterer, og det er litt rart og uvant..og koselig☺️

Back
Topp