Hvordan er formen din idag?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
Formen er varierende, alt fra kvalm og oppkast, til veldig trøtt også i fin form. I går hadde jeg en dårlig dag, og i dag er den fin :) uke 22+2.

Har de siste nettene slitet ekstremt med "brennende vondt" nederst av ryggen, våkner i smerte. Så idag er jeg sliten av en slitsom natt, men heldigvis ingen kvalme enda, så jeg ligger rett ut :) Heldigvis fri fra jobben idag! Er 19+5 :)

Akkurat i dag..kvalm,sliten og kasta opp på jobb :S 19+2.. Jobber 50% og det er visst nok!

I dag er jeg sliten, fått påvist bekkenløsning (symfysen), brannsårfølelse på skambenet hele tiden, er forkjølet og mini er hjemme fra barnehagen pga planleggingsdag. :) Haha, skal ikke klage, jeg prøver å nyte graviditeten. :) Plutselig er den over. :)

Uke 23 i dag :D og formen er endelig fin etter en forkjølelse fra en annen verden :p sliter en del med halsbrann men det er lille gull i magen værdt

Fin form, men litt vondt i ryggen og ellers sliten i kroppen. Gravid og barn fra før er no joke, særlig når man er alene i perioder.

Formen er bestandig bra den, har vært heldig med svangerskapet så langt! Har bekkenløsning men det kan jeg leve med. 21+5

Formen varierer veldig fra dag til dag. I dag har jeg hatt en kjempe god dag med god form. Vært på fjelltur med guttungen på 3 år. :) uke 21+2

Ganske strålende i grunn! Til tross for bekkenlåsning både fremme og bak i dag :(
Men alt er greit så lenge jeg er ferdig med kvalme fra h.....
22+2 i dag :)

I grei form. Deilig med frihelg, men slitsomt med bekkenløsning. :-)

Helt fin bortsett fra vond rygg og lite energi. Blir fort sliten:p

Trøøøtt, og et veldig lavt energinivå :( Begynnende bekkenperoblemer. Fortsatt i full jobb med mye gåing og med 2 barn hjemme. Siste uka har jeg vært plaget med sviende magesmerter nederst i magen, skal kontakte legen i morgen for å forhøre meg litt om hva det kan være (kjenner masse liv så er ikke bekymret for baby heldigvis).

Puh, var godt å klage litt. Nytter ikke klage til mannen her :(

Trøtt, lavt energinivå og får sånne plutselige bølger av svimmelhet, kvalme,kaldsvetting og "dåtter"/ringing i ørene som går over etter alt fra 5-30 min, extremt ubehagelig

Den verste kvalmen er over heldigvis! [emoji4]Men har mye tankekjør, blir fort sliten, trøtt og svimmel. Har gått min første skikkelige gåtur etter flere mnd med sofa/sengeleie. Så det vae kjekt. Er 60% sykemeldt til midten av februar. 19+5 i dag [emoji4]

Er egentlig i grei form, men å ha lang arbeidsvei og 100% stilling og en toåring hjemme, kombinert med jernmangel, lavt blodtrykk og mye hodepine gjør at jeg er veldig sliten de fleste dagene. Får ikke hvilt ut i helgene heller, når toåringen skal opp tidlig, og vi holder på å bygge hytte[emoji85] litt panikkangst til tider, når jeg er helt utkjørt og vet at jeg ikke har mulighet til å slappe av i fred og ro før tre timer senere... absolutt mye lettere å være gravid forrige gang, med mye fritid og ingen barn fra før.

Er egentlig i grei form, men å ha lang arbeidsvei og 100% stilling og en toåring hjemme, kombinert med jernmangel, lavt blodtrykk og mye hodepine gjør at jeg er veldig sliten de fleste dagene. Får ikke hvilt ut i helgene heller, når toåringen skal opp tidlig, og vi holder på å bygge hytte[emoji85] litt panikkangst til tider, når jeg er helt utkjørt og vet at jeg ikke har mulighet til å slappe av i fred og ro før tre timer senere... absolutt mye lettere å være gravid forrige gang, med mye fritid og ingen barn fra før.
Enig i at det er mer slitsomt å gå gravid med barn fra før. Men har du ikke en mann som kan la deg sove ut av og til i helgene? [emoji4]

Back
Topp