Hvordan er formen din/ deres ?

Er så kvalm for tiden, hadde sikkert vært like greit å bare kaste opp, men jeg har så angst for å kaste opp også at jeg gjør alt jeg kan for å unngå det:yuck: og veldig sliten. Kjenner det er megatungt å dra på jobb for tiden og prøve å skjule graviditeten:bag:

Jeg er i bedre form enn da jeg ikke var gravid.Nesten litt bekymringsfullt, puppene er ikke ømme lenger, magen er ikke oppblåst, jeg lurer nesten på om babyen har forsvunnet ut bakveien.

Dårlig. Halsbrannen tar snart knekken på meg nå som magen begynner å vokse [emoji85] Kan snart ikke spise noe som helst..

Mye bedre! Kjenner av og til litt på kvalmen, kommer ann på hva jeg spiser. Spiser jeg mye usunt så får jeg svi for det i ettertid. Veldig grei måte å holde seg unna sjokoladen på :laughing002 Ellers er energien tilbake, og det er syyykt godt (selv om jeg fortsatt ligger på sofaen i pysjen enda). 15+5 i dag :)

Mye bedre! Kjenner av og til litt på kvalmen, kommer ann på hva jeg spiser. Spiser jeg mye usunt så får jeg svi for det i ettertid. Veldig grei måte å holde seg unna sjokoladen på :laughing002 Ellers er energien tilbake, og det er syyykt godt (selv om jeg fortsatt ligger på sofaen i pysjen enda). 15+5 i dag :)

Godt å lese at andre også noen dager bor litt på sofaen :laughing021

Helt forjævlig. Kvalmen blir jo bare verre og verre, er 13+5.. skal ikke dette begynne å bli bedre snart?! :arghh:

Er heldigvis ikke så kvalm lenger, og kaster ikke opp heller... Men har veldig ofte hodepine istedet og er ganske utmattet... håper på å ha nok energi til å jobbe litt og bidra med unger og hjem fra etter påske!

Jeg er fortsatt veldig utmattet og blir helt kjørt av små ting som krever litt. Holder for det meste sofaen enda. Er og mye kvalm og har mye hodepine.

12+0 i dag. Satser på at energien snart kommer :)

Null energi

Grei form :) bekkenet krangler litt, tett nese og sure oppstøt. Og ja jeg er en del trøtt. Legger meg gjerne før kl 21 :p

Grei form, men trøtt. Sover dårlig om nettene. Har også et kranglete bekken for tiden....

Back
Topp