Hvordan er formen din akkurat idag?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
I dag er jeg ganske sliten. 3-4 netter på rad hvor jeg egentlig mest føler at jeg har ligget og vridd meg. Minimalt med dyp og sammenhengende søvn. I tillegg har jeg de siste dagene fått veldig vondt i begge hælene mine. Det gjør vondt både å stå og gå [emoji21] Håper det bedrer seg [emoji106] Ellers er jeg på jobb og fornøyd med at jeg klarer å jobbe 50% [emoji4] Fokuserer på at det uansett vil være verdt det å gå gjennom litt slit for å få møte det lille nurket mitt i juli [emoji173] Hjelper heller ikke å fokusere på alt som ikke er helt topp [emoji6]

Formen er fin :) må derimot ta nye bl.p idag for å screene blodtypen da jeg ikke var 12 uker på vei når jeg tok de første blodprøvene [emoji53] fikk derfor en ny termin dato som ikke var 23.juli men 5 august . Håper jeg fortsatt er velkommen her i juli gruppen [emoji4]

Har hatt en hard helg, både psykisk og fysisk. Gårsdagens fotballturnering med kafédugnad ble for hardt for bekkenet, og idag kommer jeg til å bli sittende/liggende mest mulig.

Formen og kroppen er fin den . :happy: Humøret der i mot ,,, forferdelig. Så sur og irritabel at jeg tror det snart koker over... Matlyder, pustelyder, bevegelser ALT gjør meg kokko. :arghh::p

Så sliten at jeg er kvalm idag,6 vakter på rad er vist ikke barebare lenger når det ikke er tilrettelegging å oppdrive i hjemmetjenesten.. skal jobbe ræva av meg frem til kroppen ikke makter mer for å komme meg opp i normal inntekt som jeg hadde helt til januar.. snodi att man ikke får så mye xtravakter som man ellers har hatt i 3 år bare for at magen vokser.. *litt irritasjon idag* :)

Ikke så veldig bra her altså.. Har vært hjemme en uke etter jeg havna på sykehuset forrige helg med magesmerter. Som viste seg å være musklene i kroppen så ga beskjed om at de trengte ro..
Nå er jeg tilbake på jobb, men innser fort at 80% er maks jeg greier å jobbe om dagen, er allerede helt skutt..

Sliter med smerter rundt bekken/lysk og strålinger nedover lårene/oppover ryggen. Ser frem til naprapattime i morgen og forhåpentligvis bli litt bedre.
Har de siste par dagene vært helt rød og kokt i kinnene, noen andre som har det sånn?
Er også fryktelig trøtt og fort sliten... Merker det tar på, vant til å være i 100% heele tiden, og litt til :-)

Er vell lov å håpe det blir bedre.. 21+1 i dag.

Skikkelig bånn i bøtta i dag.. har egentlig hatt et drømmesvangerskap sålangt, men etter oppussing av vaskerom i helga der jeg kjente jeg var sliten, men valgte å ignorere det for å bli ferdig, så får jeg svi i dag! Ryggen og bekkenet verker, det gjør vondt nederst i magen og nedover lårene. Er dette den berømte bekkenløsninga for deresom har hatt det?:eek: Har også fått aneklødemer, så nå gruer jeg meg skikkelig til å dra på jobb om 20min..

Heilt fantastisk! Men tilbringt dagen på spa så d kan jo ha litt med d å gjøre. Sykt deilig å bare bli bortkjemt en heil dag :)

Formen har vært grei, utenom at jeg å veldig sliten og kvalm, men det er jeg stortsett hele tiden :p

Formen er helt elendig [emoji31] Bekkenet har begynt å svikte for fullt, jeg føler meg utslitt, sur og griner for alt mulig....
jeg er alene med to barn og er 100% student så det er ikke særlig aktuelt med sykemelding, og avlastning er omtrent ikke å oppdrive... ☹️
I dag er dessverre en møkkadag... får tro det blir bedre i morgen [emoji28]

Jeg skulle igrunnen jublet over å ha vinterferie, men istedet ligger både jeg og begge barna med influensa. Feber som er under stigning, vond hoste, muskelverk, oppkast... off grur meg til mannen reiser på jobb imorgen, vet ikke hvordan jeg skal holde ut dagen [emoji21] dagens utblåsning.. [emoji28]

Hatt ett par uker med stigende form, men nå er den ikke så bra. Trøtt og sover mye på dagtid . Tror jeg har blodtrykksfall også av og til. Ekkelt. Jobber 40%. Får se hvor lenge jeg klarer..

Back
Topp